Ny dato til powwow?
Thread poster: Christina Clark
Christina Clark
Christina Clark  Identity Verified
Denmark
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
Aug 4, 2002

Hej!



Er det muligt at finde en ny dato til den kommende powwow i København? Min mand har overrasket mig med en ferie netop den weekend, hvor powwow-datoen er sat til.



Så kan vi evt. rykke datoen frem eller tilbage?



Tak.


 
Helle Kaiser-Nielsen
Helle Kaiser-Nielsen  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 03:55
Member
English to Danish
+ ...
PowWow date Aug 5, 2002

Hi



I have just picked up the thread on this. Would someone pls. let me know when the DA PowWow is?



Thanks

Helle


 
Christina Clark
Christina Clark  Identity Verified
Denmark
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Datoen er foreløbig den 14. september Aug 5, 2002

Men bliver muligvis rykket, hvis der er stemning for det.





Christina

[ This Message was edited by: on 2002-08-05 19:40 ]


 
Anja Lysholm
Anja Lysholm
Denmark
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
O.K. for mig Aug 9, 2002

Du skal da have din ferie!

[ This Message was edited by: on 2002-08-15 14:03 ]


 
Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
Gerne! Aug 13, 2002

Hej Christina



Jeg havde desværre ikke mulighed for at deltage i powwow den 14. september, men vil meget gerne deltage, hvis der kommer en ny dato for afholdelsen. For min skyld gerne efter den 14. september.



Blev det i øvrigt nogensinde afklaret, hvorvidt det skulle holdes det ene eller det andet sted? Og er der en \"dagsorden\" for mødet?



Barbara


 
Christina Clark
Christina Clark  Identity Verified
Denmark
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Hvad siger I til lørdag den 12. oktober? Aug 13, 2002

Jeg går ud fra, at vi stadig mødes i København på Café Norden. Nogen forslag til et tidspunkt?



Jeg har forsøgt at indhente et par forlag til en dagsorden, men i øjeblikket ser det ud til, at vi møder op for hyggens skyld og for muligheden for at få snakket med nogle kollegaer i \"levende live\" uden for cyberspace.



Men forslag til en evt. dagsorden er stadig meget velkomne.



/Ch
... See more
Jeg går ud fra, at vi stadig mødes i København på Café Norden. Nogen forslag til et tidspunkt?



Jeg har forsøgt at indhente et par forlag til en dagsorden, men i øjeblikket ser det ud til, at vi møder op for hyggens skyld og for muligheden for at få snakket med nogle kollegaer i \"levende live\" uden for cyberspace.



Men forslag til en evt. dagsorden er stadig meget velkomne.



/Christina

[ This Message was edited by: on 2002-08-13 20:19 ]
Collapse


 
Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
Café Norden Aug 14, 2002

For mit eget vedkommende kan det godt blive den 12. oktober. Lad os håbe, at det også passer andre interesserede (hvor mange har i øvrigt tilmeldt sig arrangementet?)



Med hensyn til mødestedet vil jeg imidlertid gerne knytte en kommentar: Nu bor jeg selv i byen, og prøver generelt at undgå centrum en lørdag formiddag, hvor der er allerflest mennesker (jeg går ud fra, at de fleste vil være interesserede i et \"tidligt\
... See more
For mit eget vedkommende kan det godt blive den 12. oktober. Lad os håbe, at det også passer andre interesserede (hvor mange har i øvrigt tilmeldt sig arrangementet?)



Med hensyn til mødestedet vil jeg imidlertid gerne knytte en kommentar: Nu bor jeg selv i byen, og prøver generelt at undgå centrum en lørdag formiddag, hvor der er allerflest mennesker (jeg går ud fra, at de fleste vil være interesserede i et \"tidligt\" arrangement). Café Norden vil med stor sandsynlighed have mange gæster i dette tidsrum, og jeg er derfor ikke helt sikker på, om det er det rette sted at mødes med et antal mennesker, som man reelt ikke kender, og hvor der muligvis foreligger en dagsorden, som skal gennemgås. Jeg har forsøgt at lægge hovedet i blød med hensyn til et andet centralt beliggende sted, men kan ikke umiddelbart komme i tanke om steder, som skulle have færre besøgende en lørdag formiddag/eftermiddag. En mulighed er at bevæge sig lidt ud i bydelene: Café Flora på Blågårdsgade (Nørrebro), Carlton - ny café på Halmtorvet (Vesterbro), hvor der i øvrigt også er et par andre nye caféer, som jeg ikke husker navnene på. Men rummelige steder, hvor der sikkert også er mulighed for at bestille bord(e). Den opgave påtager jeg mig i øvrigt gerne.



Lad mig høre, hvad I mener. Nu håber jeg ikke, jeg laver for meget rav i planerne



Barbara





Collapse


 
Anja Lysholm
Anja Lysholm
Denmark
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
Fint Aug 15, 2002

12. oktober passer også mig (os).



Anja


 
Mads Grøftehauge
Mads Grøftehauge  Identity Verified
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
Fint med mig Sep 1, 2002

Jeg kan kun glæde mig over en flytning af datoen til en weekend - jf. min kommentar til powwow\'en.

Se i øvrigt den oprindelige placering af powwow\'en her: http://www.proz.com/powwow/266



Mht. sted vil jeg overlade det til jer der er mere lokalkendte. Barbaras reflektioner lyder umiddelbart fornuftige.



/M



Senere note:

Det der med at brug
... See more
Jeg kan kun glæde mig over en flytning af datoen til en weekend - jf. min kommentar til powwow\'en.

Se i øvrigt den oprindelige placering af powwow\'en her: http://www.proz.com/powwow/266



Mht. sted vil jeg overlade det til jer der er mere lokalkendte. Barbaras reflektioner lyder umiddelbart fornuftige.



/M



Senere note:

Det der med at bruge en kalender er osse lidt indviklet: først skal man finde det rigtige år, og hvis det lykkes skal man til at trækkes med måneder, dage og hvad ved jeg.



Jeg var kommet til at kigge på august...



Men nu har jeg skrevet \'powwow\' under lørdag d. 12. oktober 2002.



[ This Message was edited by: on 2002-09-03 12:35 ]
Collapse


 
Christina Clark
Christina Clark  Identity Verified
Denmark
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
The more the merrier... Sep 3, 2002

Men den foregående dato den 14. september var nu også en lørdag... ;0)

 
Anja Lysholm
Anja Lysholm
Denmark
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
Må desværre melde fra Sep 17, 2002

Jeg er desværre alligevel blevet forhindret d. 12.



Anja


 
Britta Tvede
Britta Tvede
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
Ærgerligt for mig at datoen blev ændret Oct 11, 2002

Jeg har lige modtaget en rykker-mail om deltagelse i powwow\'en imorgen. Jeg havde i første gang tilmeldt mig til d. 14.9, men tillod mig at melde fra igen, da datoen blev ændret. For det første synes jeg det er lidt usmart at lægge den i skolernes efterårsferie, og for det andet har min søn fødselsdag imorgen, og vi har hele huset fuldt af gæster, så der må familien nødvendigvis have første prioritet.



Men jeg synes det er ærgerligt, for jeg ville gerne have del
... See more
Jeg har lige modtaget en rykker-mail om deltagelse i powwow\'en imorgen. Jeg havde i første gang tilmeldt mig til d. 14.9, men tillod mig at melde fra igen, da datoen blev ændret. For det første synes jeg det er lidt usmart at lægge den i skolernes efterårsferie, og for det andet har min søn fødselsdag imorgen, og vi har hele huset fuldt af gæster, så der må familien nødvendigvis have første prioritet.



Men jeg synes det er ærgerligt, for jeg ville gerne have deltaget. Så hvis der skulle blive en gentagelse, vil jeg satse på at deltage.



Jeg ønsker Jer andre et godt og hyggeligt møde.
Collapse


 
lisevs
lisevs
Local time: 04:55
- og ærgerligt for mig at Wien er så langt væk! Oct 11, 2002

- for jeg ville selvfølgelig utrolig gerne have været med



Men ligesom Britta vil jeg ønske jer en rigtig god eftermiddag/aften - eller hvad I nu er blevet enige om - det har jeg ikke fulgt helt nøjagtigt med i -



Og hvis nogen skriver et referat el.lign. - var der så ikke én, der kunne sørge for at lægge den ind her, så vi der ikke kan være med, måske alligevel har lidt ud af at I mødes ...
See more
- for jeg ville selvfølgelig utrolig gerne have været med



Men ligesom Britta vil jeg ønske jer en rigtig god eftermiddag/aften - eller hvad I nu er blevet enige om - det har jeg ikke fulgt helt nøjagtigt med i -



Og hvis nogen skriver et referat el.lign. - var der så ikke én, der kunne sørge for at lægge den ind her, så vi der ikke kan være med, måske alligevel har lidt ud af at I mødes



- og god weekend forresten

lise

Collapse


 
Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 04:55
English to Danish
+ ...
Endnu et afbud Oct 11, 2002

Jeg er af persolige årsager desværre også blevet nødt til at framelde mig arrangementet i morgen. Det ser således ud til, at der kun er fire deltagere tilbage: Eva, Victorious, Daniel og Mads. Spørgsmålet er, om de tilbageværende deltagere vil mødes i morgen efter planen, eller om der skal aftales en dato for et nyt møde.



Med venlig hilsen

Barbara


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Ny dato til powwow?






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »