Gauge Recovery

Turkish translation: ayar düzeltme

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Gauge Recovery
Turkish translation:ayar düzeltme
Entered by: Sami Yılmazer

14:39 Jun 20, 2015
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Tren
English term or phrase: Gauge Recovery
Merhaba, There is also a safety hydraulic electrical pump supplied by E.G. for the gauge recovery of the
machine in case of breakdovvn of the main diesel engine povver pack, buradaki gauge recover için ne denebilir?
Sami Yılmazer
Turkey
ayar düzeltme
Explanation:
www.tureng.com
nakinenin ayarını düzeltme
Selected response from:

shenay kharatekin
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5otomatik reset
ahmet alpan
5Hava alma düzeneği
Salih1946
4boşluk/mesafe ayarı düzeltme
Selçuk Dilşen
4ayar düzeltme
shenay kharatekin
2ayarsal düzelme
ATIL KAYHAN


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
gauge recovery
ayarsal düzelme


Explanation:
Sanirim "gauge" ile kasdedilen (makinenin) ölçülebilir ayarlari. Buradaki ifade "the gauge recovery" yani "gauge" kelimesi bir sifat.

Bundan farkli bir de "to gauge recovery" var, bunun da anlami "düzelmeyi ölçmek" olsa gerek.

ATIL KAYHAN
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler


16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
gauge recovery
Hava alma düzeneği


Explanation:
https://www.youtube.com/watch?v=J_eZzoRvH5U

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler


1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gauge recovery
ayar düzeltme


Explanation:
www.tureng.com
nakinenin ayarını düzeltme

shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler


1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
gauge recovery
otomatik reset


Explanation:
bence en doğrusu bu çünkü reset artık neredeyse türkçeleşti. bu anlamı tam veriyor.

ahmet alpan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler


1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gauge recovery
boşluk/mesafe ayarı düzeltme


Explanation:
Dikkat edilmesi gereken nokta "gauge" teriminin burada herhangi bir ayar değil, mesafe veya boşlukla ilgili ayar olduğudur. Başka bağlamlar söz konusu olduğunda kalınlıkla da ilgili olabilir. Örneğin, bir motorda şaftla yatak arasında bir boşluk vardır, "gauge" bu gibi mesafeler/boşluklar için kullanılan bir terimdir. Basınç, sıcaklık, frekans vb. gibi ayarlar "gauge recovery" kapsamında düşünülmemeli.

Selçuk Dilşen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Teşekkür ederim selcuk bey ilginiz icin





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search