majority judgment

Polish translation: orzeczenie większościowe

10:21 Aug 3, 2012
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: majority judgment
w odniesieniu do wyroku Trybunału Konstytucyjnego

"In her majority judgment, Justice O’Regan found the decision..."
ziewanna (X)
Polish translation:orzeczenie większościowe
Explanation:
albo "decyzja/orzeczenie/wyrok/postanowienie podjęte większością głosów".
"In HER majority judgement", bo to ona wydała na piśmie orzeczenie podjęte przez większość zasiadających w składzie sędziowskim
Selected response from:

Nise
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1opinia, do której przychyliła się większość składu sędziowskiego
Tomasz Poplawski
4orzeczenie większościowe
Nise


Discussion entries: 2





  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
orzeczenie większościowe


Explanation:
albo "decyzja/orzeczenie/wyrok/postanowienie podjęte większością głosów".
"In HER majority judgement", bo to ona wydała na piśmie orzeczenie podjęte przez większość zasiadających w składzie sędziowskim

Nise
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: skoro się tak mówi, to ok (bo w sieci znalazłam tylko dwa przykłady)

Asker: bardzo dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  legato: A czy może być orzeczenie "niewiększościowe"?
5 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
opinia, do której przychyliła się większość składu sędziowskiego


Explanation:
Myślę, że takie opisowe ujęcie lepiej oddaje mechanizm działania tej instytucji

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 434
Notes to answerer
Asker: bardzo dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
5 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search