seller of record

Slovak translation: formálny predajca

12:00 Jan 31, 2016
English to Slovak translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: seller of record
End User Certificate
This is the EUC for the contract specified and the items identified herein as the foreign seller of record to /company/.
Zuzana Sajbanova
Slovak translation:formálny predajca
Explanation:
alebo oficiálny predajca. Ja by som to dal takto. V podstate ide o to, že určitá obchodná spoločnosť vystupuje z hľadiska daňového práva ako zastrešujúci predajca pre svojich obchodných partnerov.

Tiež pozri Merchant of Record

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2016-01-31 12:17:05 GMT)
--------------------------------------------------

Tu je to vysvetlené pre Amazon (používajú sa obidva systémy, čiže buď sa predajca stupuje sám alebo ho zastupuje Amazon):
https://authorcentral.amazon.com/gp/help?ie=UTF8&topicID=200...
Selected response from:

Vladimír Hoffman
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zaznamený (registrovaný) predajca
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3 +1formálny predajca
Vladimír Hoffman


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
formálny predajca


Explanation:
alebo oficiálny predajca. Ja by som to dal takto. V podstate ide o to, že určitá obchodná spoločnosť vystupuje z hľadiska daňového práva ako zastrešujúci predajca pre svojich obchodných partnerov.

Tiež pozri Merchant of Record

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2016-01-31 12:17:05 GMT)
--------------------------------------------------

Tu je to vysvetlené pre Amazon (používajú sa obidva systémy, čiže buď sa predajca stupuje sám alebo ho zastupuje Amazon):
https://authorcentral.amazon.com/gp/help?ie=UTF8&topicID=200...


    Reference: http://www.bobsledmarketing.com/blog/jet-vs-amazon-for-selle...
Vladimír Hoffman
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dušan Ján Hlísta
2 days 21 hrs
  -> Vďaka, Dušo!:-)

3 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaznamený (registrovaný) predajca


Explanation:
a mne sa to zase viac páči takto :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 22




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search