Corporate Sourcing Contract

Slovak translation: Zmluva o koordinovanom obstarávaní

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Corporate Sourcing Contract
Slovak translation:Zmluva o koordinovanom obstarávaní
Entered by: Kristína Stupárková

16:48 Mar 11, 2015
English to Slovak translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Corporate Sourcing Contract
Tento výraz sa mi v texte vyskytuje viackrát, podľa všetkého ide o zmluvu o poskytovaní určitých služieb, ktorú uzavrela materská spoločnosť s jednou spoločnosťou v štáte, v ktorom sídli materská spoločnosť, a preklad sa týka návrhu vykonávacej zmluvy (implementation contract) medzi dcérskou spoločnosťou so sídlom u nás a agentúrou, ktorá pre dcérsku spoločnosť vypracúva komunikačnú stratégiu, analýzy, marketingové štúdie, prieskumy atď. V tomto návrhu sa uvádzajú len odkazy na Corporate Sourcing Contract. Nie som si istá, ako by sa názov tejto zmluvy dal vhodne preložiť. Vopred ďakujem za nápady!
Kristína Stupárková
Zmluva o koordinovanom obstarávaní
Explanation:
alebo Zmluva o koordinácii pri obstarávaní. Corporate sourcing je zadefinovaný termín.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2015-03-11 19:18:30 GMT)
--------------------------------------------------

V tomto prípade teda pôjde o koordinované obstarávanie služieb (teda matka určuje, u koho budú dcéry obstarávať služby).

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2015-03-11 19:19:54 GMT)
--------------------------------------------------

Tiež viď http://www.wisegeek.com/what-is-corporate-sourcing.htm
Selected response from:

Vladimír Hoffman
Slovakia
Grading comment
Ďakujem pekne za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Zmluva o koordinovanom obstarávaní
Vladimír Hoffman
3 +1podniková obstarávateľská zmluva
Igor BURAK
4zmluva s firemným dodávateľom (firemná dodávateľská zmluva)
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
2zmluva o poskytovaní firemných zdrojov
Michal Zugec


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
corporate sourcing contract
zmluva o poskytovaní firemných zdrojov


Explanation:
Preložil by som to takto. Ale neviem to podložiť -:(

Michal Zugec
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 32

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
corporate sourcing contract
zmluva s firemným dodávateľom (firemná dodávateľská zmluva)


Explanation:
a ja to zase cítim takto! :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 22

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
corporate sourcing contract
Zmluva o koordinovanom obstarávaní


Explanation:
alebo Zmluva o koordinácii pri obstarávaní. Corporate sourcing je zadefinovaný termín.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2015-03-11 19:18:30 GMT)
--------------------------------------------------

V tomto prípade teda pôjde o koordinované obstarávanie služieb (teda matka určuje, u koho budú dcéry obstarávať služby).

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2015-03-11 19:19:54 GMT)
--------------------------------------------------

Tiež viď http://www.wisegeek.com/what-is-corporate-sourcing.htm


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Corporate_sourcing
Vladimír Hoffman
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 24
Grading comment
Ďakujem pekne za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dušan Ján Hlísta
14 hrs
  -> Ďakujem.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
corporate sourcing contract
podniková obstarávateľská zmluva


Explanation:
1. sourcing je širší pojem ako akákoľvek odvolávka na dodávateľa/dodávateľovľ
2. corporate = podnikový
3. sourcing contract = obstarávateľská zmluva
(napr. tu: http://fmv.euba.sk/RePEc/brv/almnch/A2014-4.pdf)


Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Ba
1 day 22 hrs
  -> Ďakujem.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search