request pricing

Slovak translation: žiadosť o cenovú ponuku

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:request pricing
Slovak translation:žiadosť o cenovú ponuku

16:36 Jun 27, 2011
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2011-07-01 09:54:21 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Slovak translations [PRO]
Marketing - Internet, e-Commerce
English term or phrase: request pricing
môže byt po slovensky: žiadosť o výpočet ceny?
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
žiadosť o cenovú ponuku
Explanation:
Záleží na kontexte. Príp. žiadosť o vypracovanie cenovej ponuky.
Selected response from:

Michal Zugec
Slovakia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5požiadavka na výpočet ceny
Maria Chmelarova
5kvotácia
Maria Chmelarova
4 +1žiadosť o cenovú ponuku
ex-pat
3 +2žiadosť o cenovú ponuku
Michal Zugec


Discussion entries: 9





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
žiadosť o cenovú ponuku


Explanation:
Záleží na kontexte. Príp. žiadosť o vypracovanie cenovej ponuky.

Michal Zugec
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vierama
1 hr
  -> vďaka

agree  Igor Liba: tato odpoved bola uverejnena skor
2 days 17 hrs
  -> vďaka

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
žiadosť o cenovú ponuku


Explanation:
urcite existuje rozne variacie

ex-pat
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vierama
1 hr

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kvotácia


Explanation:
ziadost/poziadavka o cenu
kedze je to request tak to nemoze byt ponuka
ked nieco ponukam tak uz mam cenu, ale ked mi niekto pride do galerie al. mi zatelefonuje tak ma request a ja mu poviem kolko to bude stat... ale vsetko zalezi od zvysku textu....

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
požiadavka na výpočet ceny


Explanation:
na vystavenie ceny (za nejake sluzby, servis a pod., v cene je material, labor a bez dani) dane su az po...to je USA/MI s obmenami v inych statoch.

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search