Proveïdors d'ADSL
Thread poster: Sheila Hardie
Sheila Hardie
Sheila Hardie  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member
Catalan to English
+ ...
Mar 26, 2009

Bon dia!

Voldria demanar consells sobre proveïdors d'ADSL a Catalunya. Ara mateix estem a la Gran Bretanya, però tenim previst tornar a Catalunya d'aqui un parell de mesos.

Ara bé, encara no tinc connexió ADSL al pis de Barcelona i hauré de buscar la millor opció. Quins proveïdors em podrieu recomanar? Em sembla que hi ha molta oferta, però no sé per on tirar.

Moltes gràcies a la bestreta!


Sheila


 
Anette Hilgendag
Anette Hilgendag  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member
English to German
+ ...
welcome back Mar 26, 2009

Great to read you're coming back, Sheila!

Crec que la qualitat del ADSL depen molt d'on vius (poble o ciutat).
Si tens previst tornar a Barcelona-ciutat els serveis de tots els proveïdors haurien de funcionar "raonablement bé".
El que sí que pot crear problemes és quan tens la linea amb Telefonica i el ADSL amb un altre proveïdor.

Salut!
Anette


 
John Cutler
John Cutler  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Spanish to English
+ ...
La meva experiència Mar 26, 2009

Hola Sheila, Fa 6 anys que faig servir Ya.com (a Girona capital) i no he tingut mai cap problema. A més a més, les tarifes són molt raonables.

 
Berni Armstrong
Berni Armstrong  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member
English
+ ...
Preus d’assessorament Mar 26, 2009

Hola Sheila,

en general, son mes barates les ofertes que no siguin de telefònica. Quan tot va bé, no hi ha cap problema amb tots. Però, un factor s'ha de prendre en compte és quan les coses no van bé (talls, o altres problemes de configuració, etc). És quan molts que han optat per una altre opció a telefònica descobreixen que s'han de pagar molt per trucar la línea de queixa i que la gent amb qui parlar té un guió, i si el teu problema va més enllà que el guió no pod
... See more
Hola Sheila,

en general, son mes barates les ofertes que no siguin de telefònica. Quan tot va bé, no hi ha cap problema amb tots. Però, un factor s'ha de prendre en compte és quan les coses no van bé (talls, o altres problemes de configuració, etc). És quan molts que han optat per una altre opció a telefònica descobreixen que s'han de pagar molt per trucar la línea de queixa i que la gent amb qui parlar té un guió, i si el teu problema va més enllà que el guió no poden fer res.

Telefónica ofereixen un numero de queixa gratis, i si la persona amb qui parles no pot solucionar el problema et passa a un tècnic i fins i tot t'envien un tècnic a casa.

Tots els meus amic que van buscar una solució ADSL més barata que Timofónica s'han tornat dintre de dos anys, perquè no estaven satisfets amb el servei post-instal•lació de les altres companies.

Tu mateixa, però és un factor en que val la pena pensar.

Una abraçada,

Berni
Collapse


 
Sheila Hardie
Sheila Hardie  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member
Catalan to English
+ ...
TOPIC STARTER
Moltes gràcies! Mar 26, 2009

Moltes gràcies Anette, John i Berni,

Les vostres respostes m'han ajudat molt. Pel que veig, sembla bona idea connectar amb Timofònica... malgrat les meves experiències passades més aviat dolentes, penso que valdrà la pena.

Com dius, Berni, si tens cap problema (i segur que en tindria), i t'has de queixar, aleshores sort més a compte estar amb Telefònica.

I com tu dius, Anette, si tens la línia amb Telefònica i el compte d'ADSL amb una altra empr
... See more
Moltes gràcies Anette, John i Berni,

Les vostres respostes m'han ajudat molt. Pel que veig, sembla bona idea connectar amb Timofònica... malgrat les meves experiències passades més aviat dolentes, penso que valdrà la pena.

Com dius, Berni, si tens cap problema (i segur que en tindria), i t'has de queixar, aleshores sort més a compte estar amb Telefònica.

I com tu dius, Anette, si tens la línia amb Telefònica i el compte d'ADSL amb una altra empresa, pot ser complicat.

John - ets la segona persona que recomana ya.com. M'imagino que seria un bon proveïdor també.

Una pregunta: t'has de donar d'alta per un any com a mínim, oi? M'imagino que sí.

Moltes gràcies!



Sheila
Collapse


 
Berni Armstrong
Berni Armstrong  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member
English
+ ...
Un altre cosa Mar 26, 2009

He pensat en un altre cosa gracies al teu "posting" Sheila.

Si vols un verdader malson intenta canvia d’un companyia a un altra en “mid stream”. He sentit verdaders histories de terror sobre els problemes que la gent troben a la hora de donar la baixar a una dels alternatius a Telefónica i l’alta a un altre. Es troba sense telèfon o connexió durant setmanes o mesos, etc.

I clar, com Telefónica és sovint l’únic proveïdor de línea, doncs les altres co
... See more
He pensat en un altre cosa gracies al teu "posting" Sheila.

Si vols un verdader malson intenta canvia d’un companyia a un altra en “mid stream”. He sentit verdaders histories de terror sobre els problemes que la gent troben a la hora de donar la baixar a una dels alternatius a Telefónica i l’alta a un altre. Es troba sense telèfon o connexió durant setmanes o mesos, etc.

I clar, com Telefónica és sovint l’únic proveïdor de línea, doncs les altres companyies renten els mans de molts problemes dient que “es problema de la línea”. Telefónica no pot dir això.
Collapse


 
Thierry LOTTE
Thierry LOTTE  Identity Verified
Local time: 04:55
Member (2001)
English to French
+ ...
F0RA TELEFONICA Mar 27, 2009

En Bernie ha digut :




Es troba sense telèfon
o connexió durant setmanes o mesos, etc.

I clar, com Telefónica és sovint l’únic proveïdor de
línea, doncs les altres companyies renten els mans de molts
problemes dient que “es problema de la línea”.
Telefónica no pot dir això.



Es troba sense telèfon
o connexió durant setmanes o mesos, etc.

I clar, com Telefónica és sovint l’únic proveïdor de
línea, doncs les altres companyies renten els mans de molts
problemes dient que “es problema de la línea”.
Telefónica no pot dir això.



Aixo es...

Sense linea, sense conexio, sense res...
Res de res...

Fa una miqueta que la Telefonica es porta un pillin millor, pero no se acabat amb les problemes...

Pot ser més tard...
Collapse


 
Oscar Martin
Oscar Martin
Spain
Local time: 04:55
English to Spanish
+ ...
Proveïdors d'ADSL Mar 27, 2009

Hola,

Respecte a ya.com, el vaig tenir fa dos anys durant tres mesos. Puc dir que el seu servei tècnic era molt dolent. Dic era, perquè no sé com deu ser ara. Vaig contractar l'ADSL des de la pàgina web. Quan va arribar el router, el vaig connectar i tenia xarxa (entre els dos ordinadors) però no hi havia connexió a Internet.
Després de dos mesos parlant amb la companyia i dient que era culpa de telefonica, que per la seva banda tot funcionava correctament, ens vam dona
... See more
Hola,

Respecte a ya.com, el vaig tenir fa dos anys durant tres mesos. Puc dir que el seu servei tècnic era molt dolent. Dic era, perquè no sé com deu ser ara. Vaig contractar l'ADSL des de la pàgina web. Quan va arribar el router, el vaig connectar i tenia xarxa (entre els dos ordinadors) però no hi havia connexió a Internet.
Després de dos mesos parlant amb la companyia i dient que era culpa de telefonica, que per la seva banda tot funcionava correctament, ens vam donar de baixar (per carta certificada a Madrid i amb un mes d'antelació).

El resultat va ser 3 mesos sense internet, més un altre per la baixa. Evidentment, vaig pagar les quotes mensuals que em van tornar després. Com diu el Berni, et recomano Timofonica. Puc parlar bé d'ells. El seu servei tècnic és bastant més eficient i si tens algun problema un tècnic a casa (i realment ho fan). És més car però més segur.

Sort,

Òscar
Collapse


 
megane_wang
megane_wang  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member (2007)
English to Spanish
+ ...
Mentre t'esperes... Mar 27, 2009

Hola !

Jo tornaré a Timofònica després de passar 4 anys amb un proveïdor que en teoria tenia molt bon servei per a empreses, però que davant l'avaria d'un router que a preu de majorista em costa 25 Euros ha estat totalment incapaç d'enviar-me'n un de recanvi. Després de donar la llesca durant hores per a arribar a la conclusió que hi ha una avaria al mòdem, que talla la connexió cada 2 minuts, es neguen en rodó a enviar-me'n un de nou, a no ser que jo els enviï l'antic,
... See more
Hola !

Jo tornaré a Timofònica després de passar 4 anys amb un proveïdor que en teoria tenia molt bon servei per a empreses, però que davant l'avaria d'un router que a preu de majorista em costa 25 Euros ha estat totalment incapaç d'enviar-me'n un de recanvi. Després de donar la llesca durant hores per a arribar a la conclusió que hi ha una avaria al mòdem, que talla la connexió cada 2 minuts, es neguen en rodó a enviar-me'n un de nou, a no ser que jo els enviï l'antic, a ports pagats, deixant-me sense connexió durant 7 dies (si més no, amb l'espatllat, puc anar tirant uns segons cada 2 minuts!!).

M'ha costat 2 mesos de trucades i queixes arribar a la conclusió de que els deixaré (i la línia ADSL no és ni una petita part del que tinc contractat amb aquest c**i de proveïdor). El servei de suport telefònic és meravellós, però la seva capacitat de resolució, inexistent.

La mateixa avaria amb Timofònica hauria suposat una trucada i rebre el router en 48 hores, o anar-lo a comprar a la botiga del costat del despatx, cosa de mitja hora a tot estirar.

Ara bé, si et trobes amb que triguen a donar-te servei, això et pot servir:

M'està funcionant fantàsticament bé la connexió via mòdem mòbil. El meu és d'Orange, però gairebé tots els operadors de mòbil t'ofereixen el servei (Timo... també).

El mòdem mòbil és USB i el meu no va trigar ni dos minuts a instal·lar i connectar-se per primer cop.

Pel mateix preu que l'ADSL, puc transferir (amunt o avall) fins a 1Gb; funciona molt bé, i m'ha salvat la connexió mentre em discutia amb el proveïdor de l'ADSL. Hi ha opcions encara més barates, però cal afinar una mica la punteria amb el consum, perquè si et passes, les pagues totes juntes.

Salutacions!

Ruth @ MW
Collapse


 
Sheila Hardie
Sheila Hardie  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member
Catalan to English
+ ...
TOPIC STARTER
Gràcies per totes les respostes! Mar 27, 2009

M'heu convençut! Em sembla que Timofònica és la millor opció!

Una petita pregunta: m'imagino que t'has de donar d'alta per un any com a mínim, oi? Per altra banda, tinc un router aqui a la Gran Bretanya. Suposo que no servirà a Catalunya. Hauré de preguntar. No sóc gaire experta en aquests problemes tècnics!

El modem mòbil també sona molt interessant. M'hauré d'informar. Sóc una mica desastre amb aquestes coses - gairbé no faig servir mai el telèfon mòb
... See more
M'heu convençut! Em sembla que Timofònica és la millor opció!

Una petita pregunta: m'imagino que t'has de donar d'alta per un any com a mínim, oi? Per altra banda, tinc un router aqui a la Gran Bretanya. Suposo que no servirà a Catalunya. Hauré de preguntar. No sóc gaire experta en aquests problemes tècnics!

El modem mòbil també sona molt interessant. M'hauré d'informar. Sóc una mica desastre amb aquestes coses - gairbé no faig servir mai el telèfon mòbil tampoc (deu ser perquè sóc molt vella!). De totes maneres, gràcies Ruth per tots els teus consells! M'informaré més. Sembla molt bona opció. És més, ho pots fer servir en qualsevol lloc, m'imagino. Si tens cobertura, és clar!

Em sembla que Telefònica us podria donar feina en el seu departament de marketing, Ruth, Òscar i Berni

Gràcies de nou!



Sheila
Collapse


 
Berni Armstrong
Berni Armstrong  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member
English
+ ...
NO please, no! Mar 27, 2009

Sheila Hardie wrote:
....Em sembla que Telefònica us podria donar feina en el seu departament de marketing, Ruth, Òscar i Berni


No gracies! Crec que tots els ISPs aquí son lladres, però TF té menys inconvenients que els altres.

Els preus que paguem per ADSL son un escàndol aquí en la península. Un article a "El Periódico" d'ahir va dir que els preus son els més cars de Europa!


PD Sheila Look out for special offers to tempt you to join TF. I got a free wireless modem from them which forms the basis for my little network of three PCs here... and connects me to the Internet.



[Edited at 2009-03-27 16:56 GMT]


 
Sheila Hardie
Sheila Hardie  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member
Catalan to English
+ ...
TOPIC STARTER
Gràcies! Mar 31, 2009

Gràcies, Berni. Miraré què ofereixen! I've got a wireless modem here but don't know if it would work in Catalonia.

Seguiré investigant!

Gràcies de nou,


Sheila


 
Sheila Hardie
Sheila Hardie  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member
Catalan to English
+ ...
TOPIC STARTER
Mac i Telefònica - una parella impossible? Jun 6, 2009

Bon dia!

Fa un temps us vaig demanar informació sobre els proveïdos d'ADSL a Catalunya. Bé, com d'aquí molt poc ens translladem a Barcelona, ahir vaig escriure a Telefònica per demanar informació sobre les seves ofertes i com donar-me d'alta etc. Em van contestar ràpidament, però ara ha surgit un altre problema que no havia previst! Tenim dos ordenadors en casa - un PC (del meu company) i un Mac (el meu). Quan vaig demanar quans ordenadors es podien conectar al router, els
... See more
Bon dia!

Fa un temps us vaig demanar informació sobre els proveïdos d'ADSL a Catalunya. Bé, com d'aquí molt poc ens translladem a Barcelona, ahir vaig escriure a Telefònica per demanar informació sobre les seves ofertes i com donar-me d'alta etc. Em van contestar ràpidament, però ara ha surgit un altre problema que no havia previst! Tenim dos ordenadors en casa - un PC (del meu company) i un Mac (el meu). Quan vaig demanar quans ordenadors es podien conectar al router, els de Telefònica em van dir:


"Le informamos de que el equipamiento permite la conexión de hasta 4 equipos. No obstante, le recordamos que Telefónica no entra en la configuración de los equipos Macintosh sino simplemente de Windows"

i quan vaig demanar més precisions, van dir que:

"Tenemos información de que algunos clientes lo están utilizando con Macintosh pero Telefónica no le ayuda en la configuración de estos equipos"

Això sí que no em dona molt confiança! Ara bé, m'imagino que deu haver molta gent amb Mac fent servir el servei d'ADSL de Telefònica, oi? O potser no. Algú en sap alguna cosa? Ara tinc por de no poder configurar el meu ordenador. M'imagino que la situació serà igual amb tots els altres proveïdors en tot cas.

Potser és un complot de Telefònica i Bill Gates per obligar a la gent a canviar de Mac a PC???

Moltes gràcies a la bestreta!



Sheila
Collapse


 
Berni Armstrong
Berni Armstrong  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member
English
+ ...
Wi Fi Modem Jun 6, 2009

Hi Sheila,

If you get a Wi-Fi Modem from Timofonica you might find the set up easier on the Mac. I don't know from personal experience, because I have only attempted to use a Mac one summer at a friend's house in the UK and I couldn't make head nor tale of it. (So much for the fabled user friendliness of the Mac).

Most Wi-fi set ups have an automatic seek feature and you would simply have to enter the code written on the bottom of the modem into the appropriate box when
... See more
Hi Sheila,

If you get a Wi-Fi Modem from Timofonica you might find the set up easier on the Mac. I don't know from personal experience, because I have only attempted to use a Mac one summer at a friend's house in the UK and I couldn't make head nor tale of it. (So much for the fabled user friendliness of the Mac).

Most Wi-fi set ups have an automatic seek feature and you would simply have to enter the code written on the bottom of the modem into the appropriate box when prompted to do so.

If you normally use the two computers side by side, you might think a Wi-Fi would not be useful, but if you ever acquire one of these little 9" screen jobs with Linus Light for €149 then you might just find it becomes indispensable to be able to surf on the loo, or from your bed, or call up the TV programming from the comfort of your sofa, or Google a flapjack recipe from your kitchen worktop, etc. Just some of the unexpected benefits of my purchase of an Asus Eee PC (with Pentium Atom processor) a couple of months back



[Edited at 2009-06-06 14:36 GMT]
Collapse


 
Sheila Hardie
Sheila Hardie  Identity Verified
Spain
Local time: 04:55
Member
Catalan to English
+ ...
TOPIC STARTER
Thanks! Jun 9, 2009

Hi Berni,

Many thanks for your reply - sorry to take so long to reply - I've been busy trying to meet urgent deadlines

I'm still trying to decide which company to use but am tempted to go with TF simply because they can't pass the buck (easily!) if something goes wrong. They can TRY, but at least they can't say the line isn't theirs!

I only use one computer at a time these days to be honest,
... See more
Hi Berni,

Many thanks for your reply - sorry to take so long to reply - I've been busy trying to meet urgent deadlines

I'm still trying to decide which company to use but am tempted to go with TF simply because they can't pass the buck (easily!) if something goes wrong. They can TRY, but at least they can't say the line isn't theirs!

I only use one computer at a time these days to be honest, but my partner has his PC in another room. Must admit I'd never thought of having a computer in the bathroom Knowing my luck, I'd probably end up electrocuting myself! As for calling up recipes - I'm such a terrible cook that I'd probably end up breaking the computer with the mess I make in the kitchen. But they are interesting options for other (more talented and less accident-prone) people!

Thanks again for all your advice!


Sheila


P.S. I forgot to say that I posted this question on the Spanish forum and it turns out that TF were just being silly. It is perfectly possible to use Macs with TF's routers etc. They just don't know anything about Macs - suprise, surprise!





[Modifié le 2009-06-09 09:11 GMT]
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Proveïdors d'ADSL






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »