PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Bulk tanking

Serbian translation: transport u cisternama

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Bulk tanking
Serbian translation:transport u cisternama
Entered by: Bogdan Petrovic

05:51 May 23, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink / brewery
English term or phrase: Bulk tanking
Bulk tanking: All costs related to the transport of any bulk liquid material within a country (domestic).
Bogdan Petrovic
Serbia
transport u cisternama
Explanation:
S obzirom na kontekst, ne vidim drugo rešenje...

Transport tečnosti (tečnih tereta) http://tehnosped.net/transport/transport-tecnosti

4.1 TRANSPORT U CISTERNAMA
http://www.tehnologijahrane.com/knjiga/pivara-i-njena-oprema

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2016-05-23 16:10:32 GMT)
--------------------------------------------------

bulk tank je https://en.wikipedia.org/wiki/Bulk_tank ~ rezervoar (ili tank).
Definition of tank
transitive verb- to place, store, or treat in a tank ~ skladištenje (piva) u rinfuzi se ne uklapa u kontekst, a podrazumeva se da se u cisterni transportuje rinfuz roba :)

tank = a freight car that transports liquids or gases in bulk https://www.vocabulary.com/dictionary/tank?family=tanking
Synonyms:
tank car
Selected response from:

Vesna Maširević
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3transport u cisternama
Vesna Maširević
3proizvod u rinfuzi
Natasa Stankovic


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bulk tanking
proizvod u rinfuzi


Explanation:

AMBALAŽA
- Interesantna činjenica je da mala, lepo dizajnirana pakovanja prehrambenih proizvoda, predstavljajuproizvode sa visokom dodatom vrednošću i (posebno zanaše izvoznike) dokaz su uspeha na nekom tržištu. To jelogična druga stepenica u osvajanju datog tržišta, gde su rinfuzna (bulk, eng.) pakovanja najčešće „probni balon“i prva stepenica.
http://siepa.gov.rs/files/pdf/EXPORTER_15_-_Januar_2010.pdf


Pravilnik o kvalitetu piva
- Uzorak točenog piva i piva u rinfuzi mora biti sterilno uzet.
http://www.tehnologijahrane.com/pravilnik/pravilnik-o-kvalit...


Pravilnik o kvalitetu i drugim zahtevima za pivo
– način pakovanja, partija – oznaka LOT-a kojoj pripada, i količina od koje je uzorak uzet (ako je proizvod u rinfuzi), datum proizvodnje/ rok upotrebe, podaci sa deklaracije,
http://www.tehnologijahrane.com/pravilnik/pravilnik-o-kvalit...

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2016-05-23 12:13:59 GMT)
--------------------------------------------------

Zenička industrija mlijeka ZIM d.d. Zenica
- Ermin Isaković Da li neko može prevesti na naš jezik šta to znači u "rinfuzi", molim vas? Hvala.
- Poštovani gospodine Ermin Isaković . Izraz "u rinfuzi" je uobičajeni trgovački izraz za robu koja se ne prodaje pakovana u standardno komercijalno pakovanje. Ako pitate bilo kojeg londonskog trgovca on će Vam odgovoriti da "u rinfuzi" znači "in bulk".
https://www.facebook.com/zimzenica/photos/a.380961025305384....

Natasa Stankovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bulk tanking
transport u cisternama


Explanation:
S obzirom na kontekst, ne vidim drugo rešenje...

Transport tečnosti (tečnih tereta) http://tehnosped.net/transport/transport-tecnosti

4.1 TRANSPORT U CISTERNAMA
http://www.tehnologijahrane.com/knjiga/pivara-i-njena-oprema

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2016-05-23 16:10:32 GMT)
--------------------------------------------------

bulk tank je https://en.wikipedia.org/wiki/Bulk_tank ~ rezervoar (ili tank).
Definition of tank
transitive verb- to place, store, or treat in a tank ~ skladištenje (piva) u rinfuzi se ne uklapa u kontekst, a podrazumeva se da se u cisterni transportuje rinfuz roba :)

tank = a freight car that transports liquids or gases in bulk https://www.vocabulary.com/dictionary/tank?family=tanking
Synonyms:
tank car

Vesna Maširević
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search