sailboat tell-tails

Romanian translation: indicatorde pozitie a carmei/ axiometru

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sailboat tell-tails
Romanian translation:indicatorde pozitie a carmei/ axiometru
Entered by: Manescu Alexandra

05:31 Feb 24, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Art, Arts & Crafts, Painting / Design
English term or phrase: sailboat tell-tails
E vorba de o parte a bărcii cu pânze...inspirație pentru Sonic Fabric a lui Alyce Santoro.
ex.de pe wikipedia
A tell-tale or telltale is an indicator, signal, or sign that conveys the status of a situation, mechanism, or system.
Spelling-ul poate varia, termenul e același.
Manescu Alexandra
Romania
indicatorde pozitie a carmei/ axiometru
Explanation:
a se vedea dictionarul tehnic en-ro pentru tell-tale, o alternatiova la tell-tail

--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2012-02-24 16:00:02 GMT)
--------------------------------------------------

din graba nu am adaugat cirmei barcii cu pinze/ vele

--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2012-02-24 16:02:14 GMT)
--------------------------------------------------

greseli de ortografie, facute din viteza


--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2012-02-24 16:03:05 GMT)
--------------------------------------------------

scuze de greselile de ortografiefacute din viteza
Selected response from:

RODICA CIOBANU
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1indicatorde pozitie a carmei/ axiometru
RODICA CIOBANU
4axiometrele barcii cu vele
Carmen Lapadat


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
axiometrele barcii cu vele


Explanation:
...

Carmen Lapadat
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc. sursa?


10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
indicatorde pozitie a carmei/ axiometru


Explanation:
a se vedea dictionarul tehnic en-ro pentru tell-tale, o alternatiova la tell-tail

--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2012-02-24 16:00:02 GMT)
--------------------------------------------------

din graba nu am adaugat cirmei barcii cu pinze/ vele

--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2012-02-24 16:02:14 GMT)
--------------------------------------------------

greseli de ortografie, facute din viteza


--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2012-02-24 16:03:05 GMT)
--------------------------------------------------

scuze de greselile de ortografiefacute din viteza

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: mulțumesc ( cred că ajunge și indicatoare...)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Klára Kalamár
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search