stage manager

Croatian translation: šef pozornice

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stage manager
Croatian translation:šef pozornice
Entered by: Veronica Prpic Uhing

15:19 Aug 18, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Music / Rolling Stones
English term or phrase: stage manager
Našla sam i što sve ulazi u opis posla, ali mi mozak više ne funkcionira.
Slavica Kosca-Vrlazic
Croatia
šef pozornice
Explanation:
http://www.hnk-osijek.htnet.hr/index.php?option=com_content&...
http://www.hnk-split.hr/2005_2006/infohnk/index.htm


--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2006-08-18 15:40:24 GMT)
--------------------------------------------------

Inspicijent

Inspicijent je osoba koja se brine da pokus ili predstava teku bez zastoja, nadzire i upravlja svim poslovima iza kulisa. On daje glumcima znak kad trebaju izaći na pozornicu, tehničkom osoblju daje znakove za promjene scene, svjetla, muzike i ostalih scenskih elemenata. Pritom se služi inspicijentskom knjigom u koju su uneseni znakovi i brojevi svih promjena unutar jedne kazališne predstave. Za inspicijenta se ponekad koristi i naziv voditelj predstave.

Dobavljeno iz "http://hr.wikipedia.org/wiki/Inspicijent"



http://hr.wikipedia.org/wiki/Inspicijent

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2006-08-18 15:41:42 GMT)
--------------------------------------------------

Inspicijentica / Stage Manager : ELZA TUDOR GANČEVIĆ
http://www.splitsko-ljeto.hr/50splitskoljeto/plesni_program/...
Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3šef pozornice
Veronica Prpic Uhing
3direktor pozornice
Kornelija Karalic


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
šef pozornice


Explanation:
http://www.hnk-osijek.htnet.hr/index.php?option=com_content&...
http://www.hnk-split.hr/2005_2006/infohnk/index.htm


--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2006-08-18 15:40:24 GMT)
--------------------------------------------------

Inspicijent

Inspicijent je osoba koja se brine da pokus ili predstava teku bez zastoja, nadzire i upravlja svim poslovima iza kulisa. On daje glumcima znak kad trebaju izaći na pozornicu, tehničkom osoblju daje znakove za promjene scene, svjetla, muzike i ostalih scenskih elemenata. Pritom se služi inspicijentskom knjigom u koju su uneseni znakovi i brojevi svih promjena unutar jedne kazališne predstave. Za inspicijenta se ponekad koristi i naziv voditelj predstave.

Dobavljeno iz "http://hr.wikipedia.org/wiki/Inspicijent"



http://hr.wikipedia.org/wiki/Inspicijent

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2006-08-18 15:41:42 GMT)
--------------------------------------------------

Inspicijentica / Stage Manager : ELZA TUDOR GANČEVIĆ
http://www.splitsko-ljeto.hr/50splitskoljeto/plesni_program/...

Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
4 hrs
  -> Hvala!

agree  eleonora_r
7 hrs
  -> Hvala!

agree  Petra Potocnik Vukelic: Inspicijent
20 hrs
  -> Hvala da to je!

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
direktor pozornice


Explanation:
Nasla sam ovaj link mozda vam pomogne.
http://e-prijave.mirovinsko.hr/ep-prijave/ObrasciME/NKZ.pdf#...

a takodjer moze i majstor pozornice:

http://www.bdp.co.yu/uprava.htm

Kornelija Karalic
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search