Off topic: Llibreries a Barcelona
Thread poster: Beatriz Benítez
Beatriz Benítez
Beatriz Benítez
Spain
Local time: 04:10
English to Spanish
+ ...
Jun 8, 2004

Hola amics!

sé que per aquestes dates tots estem una mica atrafegats amb tanta feina (els qui no tenim feina, estem d'exàmens a la universitat...) Però us demano una miqueta del vostre temps per llegir el meu missatge. Gràcies!
Us escric per veure si em podeu ajudar. Estic pensant en llibreries que venguin llibres en anglès, i deu ser pel poc temps que tinc, però no se m'acut altre que la "Come In!" I realment estic fins als nassos de la FNAC, on vénen pocs llibres en a
... See more
Hola amics!

sé que per aquestes dates tots estem una mica atrafegats amb tanta feina (els qui no tenim feina, estem d'exàmens a la universitat...) Però us demano una miqueta del vostre temps per llegir el meu missatge. Gràcies!
Us escric per veure si em podeu ajudar. Estic pensant en llibreries que venguin llibres en anglès, i deu ser pel poc temps que tinc, però no se m'acut altre que la "Come In!" I realment estic fins als nassos de la FNAC, on vénen pocs llibres en anglès i farta de les macro-libreries d'aquesta mena on la majoria de vegades no tenen allò que busco. Tinc ganes d'entrar a una botiga petita on es pugui assaborir la bona literatura (això no exclou les llibreries de segona mà)Ah! se m'oblidava, visc a Barcelona, però si hi la botiga és a Sabadell o rodalies de Barcelona, també m'està bé!
Per cert, que com que estem de exàmens i a més s'apropen les vacances, us desitjo molta sort a tots i unes bones vacances! Compte amb el sol!
Salut
Beatriz
Collapse


 
veri
veri  Identity Verified
Spain
Local time: 04:10
Spanish to Italian
+ ...
Per començar.... Jun 8, 2004

De moment, en conec i he estat només a aquesta:

Elephant Bookshop - Creu dels Molers, 12 08004 Barcelona (metro Poble Sec) tel. 934 430 594. Té llibres nous, una selecció variable de llibres usats, i pots encarregar qualsevol llibre en anglès a preus honestos. El propietari és canadenc, molt amable, està obert desde les 10 fins a les 8 del vespre, li agrada xerrar en anglès (pots practicar intercanvi!!) i et prepara, si vols, una tassa de te o café.

Sé que a Gr
... See more
De moment, en conec i he estat només a aquesta:

Elephant Bookshop - Creu dels Molers, 12 08004 Barcelona (metro Poble Sec) tel. 934 430 594. Té llibres nous, una selecció variable de llibres usats, i pots encarregar qualsevol llibre en anglès a preus honestos. El propietari és canadenc, molt amable, està obert desde les 10 fins a les 8 del vespre, li agrada xerrar en anglès (pots practicar intercanvi!!) i et prepara, si vols, una tassa de te o café.

Sé que a Gràcia hi ha també:

Llibreria Fondo - Trav. de Gràcia 130 tel. 93 218 3907, que té llibres en anglès, amb propietària amable i molt dedicada als clients i als llibres. Encara no hi he anat.

Moltes biblioteques de barri tenen també seccions dedicades a llibres en anglès en versió original: aquesta és, al moment, la meva opció preferida per a la lectura en anglés. Les seccions són molt petites, peró veig que estan creixent. I no has de pagar res!

Que tinguis un bon estiu.
Collapse


 
Beatriz Benítez
Beatriz Benítez
Spain
Local time: 04:10
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Moltes gràcies! Jun 8, 2004

Per començar no està gens malament! Estic buscant uns llibres de Dickens, Sterne i Fielding, però les edicions que vénen a botigues com FNAC o La Casa del Libro solen ser per estudiants de nivell elemental (Penguin Books i editorials d'aquesta mena que em mereixen tots els meus respectes, però que per a un nivell més avançat es queden curts)
En fi, ara no hi podré anar perquè a l'època d'exàmens em tanco a casa com un talp, però un cop hagi passat la tempesta, sortiré a fer un
... See more
Per començar no està gens malament! Estic buscant uns llibres de Dickens, Sterne i Fielding, però les edicions que vénen a botigues com FNAC o La Casa del Libro solen ser per estudiants de nivell elemental (Penguin Books i editorials d'aquesta mena que em mereixen tots els meus respectes, però que per a un nivell més avançat es queden curts)
En fi, ara no hi podré anar perquè a l'època d'exàmens em tanco a casa com un talp, però un cop hagi passat la tempesta, sortiré a fer un tomb per aquestes llibreries i ja podré donar la meva opinió! Sona bé allò de la tassa de cafè, però creus que ara que som gairebé a l'estiu canviarà el te calent per una beguda fresqueta?

Un salut i bon estiu també per tu!

Beatriz
Collapse


 
LongJie
LongJie
Catalan to Chinese
+ ...
Lacentral del c/Mallorca Oct 13, 2004

Hola Sevillana.

Has provat a La Central del c/Mallorca? Té llibres en llengües estrangeres (majoritàriament anglès i francès) d'edicions molt bones i en gran quantitat. Això sí, el preu no sol ser de butxaca...


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Llibreries a Barcelona






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »