verfahren des Antriebs

Swedish translation: kör motorn utan referens

07:22 May 10, 2006
German to Swedish translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: verfahren des Antriebs
Über Servicemenü verfahren des Antriebs ohne Referenz

Skumplastskärmaskinen igen :-)
Karin Hallberg
Spain
Swedish translation:kör motorn utan referens
Explanation:
Ingen som vet något verkar svara, så jag försöker hjälpa dig med en vild gissning: Motorn ska kanske bara få gå under något moment vid servicen och då behövs inga speciella inställningar.
Selected response from:

Staffan Wiman
Sweden
Grading comment
tackar ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kör divmotorerna
Reino Havbrandt (X)
1kör motorn utan referens
Staffan Wiman


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
kör motorn utan referens


Explanation:
Ingen som vet något verkar svara, så jag försöker hjälpa dig med en vild gissning: Motorn ska kanske bara få gå under något moment vid servicen och då behövs inga speciella inställningar.

Staffan Wiman
Sweden
Native speaker of: Swedish
PRO pts in category: 99
Grading comment
tackar ;-)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kör divmotorerna


Explanation:
eller kör drivsystemet
ohne Referens kan vara utan återkopplingssignal, utan att först göra referenskörning, eller kanske "utan referens" vad det nu sen står för.

Reino Havbrandt (X)
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 403




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search