PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Tracer-Versuch

Polish translation: badanie z wykorzystaniem/użyciem znacznika

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Tracer-Versuch
Polish translation:badanie z wykorzystaniem/użyciem znacznika
Entered by: Teamer

16:59 Oct 9, 2009
German to Polish translations [PRO]
Science - Nuclear Eng/Sci
German term or phrase: Tracer-Versuch
Kernphysik
Radioaktives Isotop des Tritiums wird als Indikator in Tracer-Versuchen verwendet.
Teamer
badanie z wykorzystaniem/użyciem znacznika
Explanation:

Badanie tych procesów jest możliwe z wykorzystaniem znacznika (tracer). Znacznik to substancja wprowadzana z zewnątrz do ustroju. Ma ona dostarczyć danych ...
www-med.eti.pg.gda.pl/~renatak/.../2_podst_kinetyk_znakow.doc

Chociaż badania SPECT z użyciem znaczników receptorów dopaminowych lub białek ... Leenders K. Significance of non-presynaptic SPECT tracer methods in ...
www.termedia.pl/magazine.php?magazine_id=15...id...
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
Twoje odpowiedź bardzo mi pomogła. Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3badanie przepływu wód podziemnych przeprowadzane metodą znacznikową
Tamod
3badanie z wykorzystaniem/użyciem znacznika
Iwona Domanska


  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
badanie z wykorzystaniem/użyciem znacznika


Explanation:

Badanie tych procesów jest możliwe z wykorzystaniem znacznika (tracer). Znacznik to substancja wprowadzana z zewnątrz do ustroju. Ma ona dostarczyć danych ...
www-med.eti.pg.gda.pl/~renatak/.../2_podst_kinetyk_znakow.doc

Chociaż badania SPECT z użyciem znaczników receptorów dopaminowych lub białek ... Leenders K. Significance of non-presynaptic SPECT tracer methods in ...
www.termedia.pl/magazine.php?magazine_id=15...id...

Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Twoje odpowiedź bardzo mi pomogła. Dziękuję.

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
badanie przepływu wód podziemnych przeprowadzane metodą znacznikową


Explanation:
Tryt izotop promieniotówrczy stosowany jest jako znacznik w badaniach przepływu wód podziemnych

Grundwassermarkierung

Tamod
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search