PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Novum

Greek translation: ο νεωτερισμός, η καινοτομία, το νέο, το καινούργιο

15:43 Jul 6, 2012
German to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Novum
... dass es sich bei den Gutachten nicht um ein echtes Novum handelt...
... der Expertenbericht stellt ein unzulässiges, unechtes Novum dar.
daira
Greece
Greek translation:ο νεωτερισμός, η καινοτομία, το νέο, το καινούργιο
Explanation:
Hallo Daira – Δαίρα καλησπέρα,

novum: ist lateinisch, Neutrum Singular im Nominativ,
bedeutet: das Neue bzw. etwas Neues.

Übersetzung:

ο νεωτερισμός
ή καινοτομία
το νέο
κάτι, το οποίο είναι πρωτοφανές ή πρωτάκουστο

... dass es sich bei den Gutachten nicht um ein echtes Novum handelt...
... der Expertenbericht stellt ein unzulässiges, unechtes Novum dar.

Πρόταση μετάφρασης:

… ότι αναφορικά με τις γνωματεύσεις (άλλως: εμπειρογνωμοσύνες) δεν πρόκειται για γνήσιο/αληθινό/πραγματικό νεωτερισμό (άλλως: για γνήσια/αληθινή/πραγματική καινοτομία…


… η έκθεση των ειδικών αποτελεί απαράδεκτο, μη γνήσιο νεωτερισμό (άλλως: απαράδεκτη, μη γνήσια καινοτομία) …


Με φιλικούς χαιρετισμούς – schöne Grüsse

Asterios Chatzis
CHATZISLawTrans
Selected response from:

CHATZISLawTrans
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ο νεωτερισμός, η καινοτομία, το νέο, το καινούργιο
CHATZISLawTrans
4νέο γεγονός
Ellen Kraus


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
νέο γεγονός


Explanation:
θα πρότεινα

--------------------------------------------------
Note added at 34 Min. (2012-07-06 16:17:53 GMT)
--------------------------------------------------

ή< δεν αποτελεί < νέο στοιχειο>

www.areiospagos.gr/.../apofaseis_result.asp?s=2... -
Δεν αποτελεί λόγο η κακή εκτίμηση των αποδεικτικών μέσων. .... Δεν αποτελεί νέο στοιχείο η γνωμοδότηση καθηγητή Πανεπιστημίου, .... Τι αποτελεί νέο γεγονός.

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 55

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ο νεωτερισμός, η καινοτομία, το νέο, το καινούργιο


Explanation:
Hallo Daira – Δαίρα καλησπέρα,

novum: ist lateinisch, Neutrum Singular im Nominativ,
bedeutet: das Neue bzw. etwas Neues.

Übersetzung:

ο νεωτερισμός
ή καινοτομία
το νέο
κάτι, το οποίο είναι πρωτοφανές ή πρωτάκουστο

... dass es sich bei den Gutachten nicht um ein echtes Novum handelt...
... der Expertenbericht stellt ein unzulässiges, unechtes Novum dar.

Πρόταση μετάφρασης:

… ότι αναφορικά με τις γνωματεύσεις (άλλως: εμπειρογνωμοσύνες) δεν πρόκειται για γνήσιο/αληθινό/πραγματικό νεωτερισμό (άλλως: για γνήσια/αληθινή/πραγματική καινοτομία…


… η έκθεση των ειδικών αποτελεί απαράδεκτο, μη γνήσιο νεωτερισμό (άλλως: απαράδεκτη, μη γνήσια καινοτομία) …


Με φιλικούς χαιρετισμούς – schöne Grüsse

Asterios Chatzis
CHATZISLawTrans


CHATZISLawTrans
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search