(un)observed characteristics

Slovak translation: (ne)sledované spotrebiteľské správanie

17:22 Jun 19, 2014
English to Slovak translations [PRO]
Marketing - Retail
English term or phrase: (un)observed characteristics
As in:
"a vector that capture unobserved consumer characteristics that is usually assumed to follow a normal distribution."

Thank you, folks!
igorisko
Slovakia
Slovak translation:(ne)sledované spotrebiteľské správanie
Explanation:
popr. správanie spotrebitreľov

http://www.slpk.sk/eldo/2013/zborniky/012-13/paluchova-klein...

Consumer behaviour je vlastne v tomto prípade consumer characteristics. Jedným z významom characteristics je správanie/chovanie
Selected response from:

Kristian Madar
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(ne)pozorované vlastnosti
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3 +1nemonitorované správanie spotrebiteľov
Rad Graban
3 +1(ne)sledované spotrebiteľské správanie
Kristian Madar


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(ne)sledované spotrebiteľské správanie


Explanation:
popr. správanie spotrebitreľov

http://www.slpk.sk/eldo/2013/zborniky/012-13/paluchova-klein...

Consumer behaviour je vlastne v tomto prípade consumer characteristics. Jedným z významom characteristics je správanie/chovanie

Kristian Madar
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Zugec
34 mins
  -> Vďaka

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nemonitorované správanie spotrebiteľov


Explanation:
monitorovať nedok.

1. odb. zisťovať pomocou monitora: m. televízne vysielanie; m. činnosť srdca

2. publ. pozorovať a zaznamenávať: m. udalosti na Blízkom východe

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-06-19 18:24:34 GMT)
--------------------------------------------------

Alebo 'nemonitorované zvyky zákazníkov'.


Rad Graban
United Kingdom
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomas Foltyn: samému mi napadlo „nezaznamenávané“, ale toto je lepšie
27 mins

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(ne)pozorované vlastnosti


Explanation:
aj zasa inak :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search