name grantee

Polish translation: niżej podpisanego/podmiotu upoważnionego

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:name grantee
Polish translation:niżej podpisanego/podmiotu upoważnionego

14:26 Jun 4, 2019
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2019-06-08 11:54:07 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: name grantee
CE DECLARATION OF CONFORMITY is hereby responsibility of the Name Grantee/ Responsible Party and issued to certify the following equipment:
STAINLESS STEEL CABLE TIE
dreamscar
Poland
niżej podpisanego/podmiotu upoważnionego
Explanation:
deklaracja musi być wystawiona przez producenta danego produktu lub podmiotu upoważnionego.
podpis i pieczęć firmowa producenta lub podmiotu upoważnionego
https://mfiles.pl/pl/index.php/Deklaracja_zgodności
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
used this one thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4beneficjent
Sławomir Paluch
2nazwa (producenta) wystawiającego deklarację
Jacek Kloskowski
2niżej podpisanego/podmiotu upoważnionego
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 2





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
beneficjent


Explanation:
DEKLARACJA ZGODNOŚCI CE jest niniejszym obowiązkiem Beneficjenta/Podmiotu odpowiedzialnego i została wydana w celu poświadczenia następującego sprzętu:
OPASKA UCISKOWA ZE STALI NIERDZEWNEJ

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2019-06-04 14:52:29 GMT)
--------------------------------------------------

"...poświadczenia następującego sprzętu/urządzenia/produkutu;"

Sławomir Paluch
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
niżej podpisanego/podmiotu upoważnionego


Explanation:
deklaracja musi być wystawiona przez producenta danego produktu lub podmiotu upoważnionego.
podpis i pieczęć firmowa producenta lub podmiotu upoważnionego
https://mfiles.pl/pl/index.php/Deklaracja_zgodności

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 194
Grading comment
used this one thank you

10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
nazwa (producenta) wystawiającego deklarację


Explanation:
dla uproszczenia:

Name Grantee = Name of the Grantee of this Certificate

DEKLARACJA ZGODNOŚCI WE
Deklaracja zgodności WE - to dokument wystawiony przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, w celu potwierdzenia zgodności z dyrektywami Nowego Podejścia, które stanowią tak zwane przepisy zasadnicze.

http://www.ce-polska.pl/deklaracja-zgodnosci-we

Sporządź i podpisz deklarację zgodności EC.

Producent wystawia deklarację zgodności EC samodzielnie, we własnym imieniu. Może to również zrobić jego upoważniony przedstawiciel.

Pamiętaj:

Deklaracja zgodności EC jest to dokument wystawiony przez producenta (lub jego przedstawiciela) zaświadczający, że wyprodukowany wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami odpowiedniej dyrektywy (lub kilku dyrektyw). Każda z dyrektyw określa treść deklaracji zgodności.

W każdej deklaracji zgodności powinny się znaleźć następujące informacje:
nazwa i adres producenta (oraz jego upoważnionego przedstawiciela) wystawiającego deklarację,
identyfikacja wyrobu (nazwa, typ, model, numer itp.),
dyrektywy, z którymi wyrób jest zgodny,
normy zharmonizowane (lub inne), z którymi wyrób jest zgodny,
data wystawienia deklaracji,
podpis osoby upoważnionej,
oświadczenie, że deklaracja została wydana na wyłączną odpowiedzialność producenta (lub jego upoważnionego przedstawiciela),
nazwa, adres i numer identyfikacyjny jednostki notyfikowanej, jeżeli była zaangażowana w procedurę oceny zgodności.

Deklaracja zgodności EC, podobnie jak dokumentacja techniczna, musi być przechowywana przez okres 10 lat, chyba że poszczególne dyrektywy przewidują inny okres (np. 5 lat lub 3 lata).

http://www.oznaczenie-ce.pl/ceguide.php?&sessionID=2d2528483...

Jacek Kloskowski
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search