spear phishing

Lithuanian translation: konkrečiam asmeniui skirtas suklastotas elektroninis laiškas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spear phishing
Lithuanian translation:konkrečiam asmeniui skirtas suklastotas elektroninis laiškas
Entered by: Rasa Didžiulienė

11:56 Jun 16, 2015
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks
English term or phrase: spear phishing
Spear phishing is an e-mail spoofing fraud attempt that targets a specific organization, seeking unauthorized access to confidential data. As with the e-mail messages used in regular phishing expeditions, spear phishing messages appear to come from a trusted source...
Rasa Didžiulienė
Lithuania
konkrečiam asmeniui skirtas suklastotas elektroninis laiškas
Explanation:
Žemiau pateiktoje nuorodoje nurodomi skirtumai tarp phishing vs spearphishing vs whaling. Phishing galėtų būti plačiai auditorijai skirtas suklastotas elektroninis laiškas, tada spearphishing būtų konkrečiam asmeniui skirtas suklastotas elektroninis laiškas.
Nereiktų pamiršti ir banginių medžioklės 😊

--------------------------------------------------
Note added at 4 dienos (2015-06-20 18:58:15 GMT)
--------------------------------------------------

konkrečiam asmeniui / organizacijai skirtas suklastotas elektroninis laiškas
Selected response from:

Aušra Pretorius
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3konkrečiam asmeniui skirtas suklastotas elektroninis laiškas
Aušra Pretorius
3tikslinis sukčiavimas, skverbimasis apsimetus
Leonardas


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tikslinis sukčiavimas, skverbimasis apsimetus


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 29

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
konkrečiam asmeniui skirtas suklastotas elektroninis laiškas


Explanation:
Žemiau pateiktoje nuorodoje nurodomi skirtumai tarp phishing vs spearphishing vs whaling. Phishing galėtų būti plačiai auditorijai skirtas suklastotas elektroninis laiškas, tada spearphishing būtų konkrečiam asmeniui skirtas suklastotas elektroninis laiškas.
Nereiktų pamiršti ir banginių medžioklės 😊

--------------------------------------------------
Note added at 4 dienos (2015-06-20 18:58:15 GMT)
--------------------------------------------------

konkrečiam asmeniui / organizacijai skirtas suklastotas elektroninis laiškas


    https://www.fishnetsecurity.com/6labs/blog/tip-spear-phishing-or-spearphishing
Aušra Pretorius
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search