paddles

Greek translation: δια χειρός εφαρμοζόμενα ηλεκτρόδια

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:paddles
Greek translation:δια χειρός εφαρμοζόμενα ηλεκτρόδια
Entered by: Christiana Tziortziou

08:31 Mar 1, 2010
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: paddles
Self-adhesive electrode pads or ‘quick-look’ paddles technique will enable faster assessment of heart rhythm than attaching ECG electrodes.

Έχω βρει τον όρο ως "πτερύγιο" αλλά δεν νομιζω να ταιριάζει στο συγκεκριμένο τομέα.

Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!
Christiana Tziortziou
δια χειρός εφαρμοζόμενα ηλεκτρόδια
Explanation:
Θεωρείται ότι τα αυτοκόλλητα ηλεκτρόδια (pads) είναι ασφαλέστερα από τα δια χειρός εφαρμοζόμενα (paddles).
http://www.icutopics.com/cdrom/assets/2007/Chapter4.pdf





Selected response from:

Anna Spanoudaki-Thurm
Germany
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ηλεκτρόδια χειροκίνητης απινίδωσης
Panagiotis Andrias (X)
4δια χειρός εφαρμοζόμενα ηλεκτρόδια
Anna Spanoudaki-Thurm
Summary of reference entries provided
ηλεκτρόδια
Anna Spanoudaki-Thurm

  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
δια χειρός εφαρμοζόμενα ηλεκτρόδια


Explanation:
Θεωρείται ότι τα αυτοκόλλητα ηλεκτρόδια (pads) είναι ασφαλέστερα από τα δια χειρός εφαρμοζόμενα (paddles).
http://www.icutopics.com/cdrom/assets/2007/Chapter4.pdf







Anna Spanoudaki-Thurm
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ηλεκτρόδια χειροκίνητης απινίδωσης


Explanation:
-αφού πρέπει να γίνει κατανοητό ότι πρόκειται όχι για τα αυτοκόλλητα ηλεκτρόδια των AED/ΑΕΑ, αλλά για αυτά της χειροκίνητης απινίδωσης...
-μελέτησε τις παραπομπές... τα ίδια αυτά ηλεκτρόδια/paddles, που χρησιμοποιούνται για τη χειροκίνητη απινίδωση, μπορούν, εφαρμοζόμενα πάνω στο θωρακικό τοίχωμα και εκτός λειτουργίας/mode εκφόρτισης, αλλά σε quick look mode, να χρησιμοποιηθούν για τη γρήγορη εκτίμηση του καρδιακού ρυθμού... τα ίδια αυτά "χειροκίνητα" ηλεκτρόδια, αλλά ρυθμισμένα σε λειτουργία γρήγορης εκτίμησης...

...Most AEDs have a "quick-look" feature that allows visualization of the rhythm with the paddles before electrodes are connected...
http://books.google.gr/books?id=HXWmZ9cdBbsC&lpg=PA202&ots=f...


...if the patient is not on a monitor, the paddles/pads can be used for a "quick look" rhythm interpretation by ...
http://books.google.gr/books?id=oDI8Rxe34U8C&lpg=PA726&ots=N...



... defibrillator has "quick-look" capability, place the paddles on the patient's chest to quickly view the cardiac rhythm. • Connect the monitoring leads ...
http://books.google.gr/books?id=i4AwHn29Zf4C&lpg=PA335&ots=j...


...Anyhow, the machine needs to see the patient. You’re either going to have to put sensing wires on the patient that go back into the defibrillator (which may not have time for), or use the paddles as sensors. Our machines have a paddle-monitor mode called “quick look” – the procedure is to gel up the paddles, make sure the monitor is in paddle mode (the word ‘paddle’ appears on our monitors’ screens). Hold the paddles firmly against the skin in the defib position (with gel!) and get a good look at the patient’s rhythm. I bet that the newer defib pads do the same thing. I should know this...
...4-4: The paddles and the pads:
I hear that (rather like myself), paddles are considered “old-tech” – nowadays the thing to do is to slap on sticky defibrillation pads that hook up to the machine – the same ones as external pacing pads – then stand back, charge and discharge the machine from a few feet away. I have seen this done, but most times in our unit we make one quick defib move or two – there’s much less defibrillating going on since clotbusters came along and fewer people complete their MI’s.
In the MICU, I think that the pads are more for the elective cardioversion kind of maneuver rather than the emergent defibrillation thing. The critical point is that you really want to just jump in there and shock that rhythm – you don’t want to futz around with the pad packaging, the wires, changing the cable connectors so the pads are hooked up instead of the paddles…get the job done quickly. If the paddles are hooked up and ready, use them – don’t waste time; you can hook up the pads later and leave them on the patient for use if the problem happens again...
http://www.icufaqs.org/Defibrillation.doc.


...Administration of shocks without a monitor or an ECG rhythm diagnosis is referred to as "blind" defibrillation. Blind defibrillation is rarely necessary. Handheld paddles with "quick-look" monitoring capabilities on modern manually operated defibrillators are universally available. AEDs use reliable and proven decision algorithms to identify VF...
circ.ahajournals.org/cgi/content/full/102/suppl_1/I-90 -


If asystole is seen following a shock while gel pads or paddles (“quick look paddles”) are used, the rhythm must be confirmed immediately by attaching ...
http://books.google.gr/books?id=inud-udaRFwC&lpg=PA475&ots=7...

Defibrillation heart contractions occur during either of these arrhythmias, ... Quick-look paddles allow for single- lead interpretation of cardiac rhythm. ...
http://books.google.gr/books?id=wgRUQ2cP1xkC&lpg=PA333&ots=d...

...Emergency ECG: In Europe Red lead on Right arm, YeLLow lead on Left arm, GrEEn on the lower left chest wall (splEEn).
lternatively, you can check the ECG with the defibrillator’s paddles (quick look)!...
http://www.globalusers.org/aboutmedicine_eng/print4.doc.

...If the patient is being monitored in the standard lead II configuration, attach theappropriate defibrillation/pacer pads in the anterior-lateral position or prepare thestandard defibrillation paddles. Do not use quick-look method for assessingrhythm in this setting. Emergency cardioversion can be accomplished by one ofthe following methods:...
http://www.keizerfire.com/files/als_section_07.pdf.


set up the manual defibrillator to do a “quick look” with paddles. Our car- diology staff helped us train the house staff about the AEDs and our 2-tiered ...
ccn.aacnjournals.org/cgi/reprint/25/4/25.pdf?ck=nck

...Placement of the paddles will allow a “quick-look” of the rhythm...
http://www.zoll.com.au/products/m_series/presentations/M_and...


εδώ έχει λύσει το θέμα ονομάζοντας τα paddles κεφαλές και τα pads αυτοκόλλητα ηλεκτρόδια... :-))) θα μπορούσες κι εσύ να το κάνεις...

...Προκειμένου να μην καθυστερήσει η πρώτη απινίδωση, ο αρχικός ρυθμός πρέπει να εκτιμάται από τις κεφαλές ή τα ηλεκτρόδια του απινιδω-τή. Αφού δοθεί η πρώτη απινίδωση υπάρχει η πιθανότητα ψευδούς διάγνωσης ασυστολίας όταν εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται οι κεφαλές ή τα pads του απινιδωτή για παρακολούθηση τουρυθμού...
...Βεβαιωθείτε ότι όλοι έχουν απομακρυνθεί από τονασθενή.
Τοποθετήστε τις κεφαλές του απινιδωτή στο θωρακικό τοίχωμα.Χρησιμοποιήστε μέχρι τρεις συνεχόμενες απινιδώσεις, αν είναι απαραίτητο, των 200, 200 και 360 J με απινιδωτή μονοφασικής ενέργειας
http://anesthesia.gr/themata/issues/23/text23/4.pdf.

- Quick View
ΑΠΙΝΙΔΙΣΜΟΣ. ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΙΝΙΔΙΣΤΗ. 1. Διαπίστωσε κλινικά την παρουσία καρδιακής ανακοπής. 2. Εξακρίβωσε την παρουσία απινιδώσιμου ρυθμού στο ...
www.eekaa.com/pdf/015.pdf
http://www.eekaa.com/pdf/015.pdf.

Προβολή ως HTML
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΠΙΝΙΔΙΣΜΟΣ. Η καλή εφαρμογή των ηλεκτροδίων στο θώρακα και η χρήση ... ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΠΙΝΙΔΙΣΜΟΣ. Κυματομορφές και επίπεδα της χορηγούμενης ...
www.icutopics.com/docs/10oCongress/.../Katsaros.ppt
http://www.icutopics.com/docs/10oCongress/BApogevmatinoTrape...


Προβολή ως HTML
Χειροκίνητος απινιδισμός. • Επανεκτίμηση ρυθμού. • Συγκράτηση των ηλεκτροδίων επί του θώρακα μεταξύ των shocks. • Αύξηση του επιπέδου ενέργειας ...
www.eenee.gr/edu/Intas G.pdf
http://www.eenee.gr/edu/Intas G.pdf.


Προβολή ως HTML
Βασικός εξοπλισμός. ΘΣ:Αν. Αερισμός. - Αλυσίδα επιβίωσης. - Κίνδυνοι για τον Ανανήπτη. - Απινιδισμός. Αυτόματος- Χειροκίνητος. - Αναγνώριση Αρρυθμιών ...
isathensenimerosi.gr/manager/images/stock/magazines/.../magazines_4_.pdf
http://isathensenimerosi.gr/manager/images/stock/magazines/p...

Απινιδισμός. Εκπαιδευτικοί Στόχοι Απινιδιστές: Χειροκίνητοι. Αυτόματοι Εξωτερικοί Ενεργοποίηση Συστήματος Επείγουσας Προνοσοκομειακής Ιατρικής (ΕΠΙ) ...
www.greekmeds.gr/.../index.php?...
http://www.greekmeds.gr/forum/index.php?showtopic=13525

Διαδικασία εξωτερικής απινίδωσης
Επιβεβαίωση αρρυθμίας που χρήζει ηλεκτρικής ανάταξης
Επάλειψη ηλεκτροδίων με ηλεκτραγώγιμη αλοιφή ή ζελέ
Τοποθετείται το αρνητικό ηλεκτρόδιο (sternum) δεξιά κάτω από την κλείδα στο 2ο -3ο μεσοπλεύριο και το θετικό ηλεκτρόδιο (apex) στο 4ο-5ο μεσοπλεύριο στην πρόσθια μασχαλιαία γραμμή
Εάν χορηγείται οξυγόνο αποσυνδέεται και απομακρύνεται
Απομακρύνονται τυχόν επικαρδιακά αυτοκόλλητα νιτρογλυκερίνης από το στέρνο του αρρώστου
Φορτίζεται ο απινιδωτής στα 200J και ακολουθείται ο αλγόριθμος
http://www.icutopics.com/docs/StudentsLectures2009-2010/Nosi...



--------------------------------------------------
Note added at 3 ώρες (2010-03-01 12:25:13 GMT)
--------------------------------------------------

Την ξαναποστάρω γιατί αυτή η περιγραφή τα λέει όλα...
"...τους επιτρέπει/τα καθιστά να χρησιμοποιηθούν/να λειτουργούν ως (ΗΚΓ) απαγωγές"...

"...If the patient is not on a monitor, the paddles/pads can be used for a "quick look" rhythm interpretation by placing them as described for synchronized cardioversion and turning the selector switch to the setting that allows the paddles to be used as sensing leads..."
http://books.google.gr/books?id=oDI8Rxe34U8C&lpg=PA726&ots=N...

Panagiotis Andrias (X)
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anna Spanoudaki-Thurm: Γεια σου Παναγιώτη! Πάω πάσο αν είναι καθιερωμένη ορολογία, αλλά το "χειροκίνητα" δεν μου αρέσει γιατί είναι σαν να λες ότι τα άλλα είναι "αυτοκίνητα"... :) / good point!(ίσως να τα λέμε και εμείς κουπιά ή κόπανους μπουγάδας (in.gr) :) καλημέρα!)
8 hrs
  -> Καλημέρα, Άννα. Κάπως πρέπει να τα ονομάσουμε αυτά που φέρουν λαβές χειρός... Προσωπικά, τα κατανοώ καλύτερα έτσι... (πάντως, και τα αυτοκόλλητα, πριν κολλήσουν, δια χειρός επικολλώνται στο θωρακικό τοίχωμα... :-D )




Reference comments


26 mins
Reference: ηλεκτρόδια

Reference information:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_greek/medical:_instrume...

Anna Spanoudaki-Thurm
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search