https://wiki.proz.com/kudoz/german-to-polish/materials-plastics-ceramics-etc/1159366-l%C3%A4ngsseitige-und-umlaufende-woodvision-kantenfasen.html

Längsseitige und umlaufende Woodvision Kantenfasen

Polish translation: ukosowanie krawędzi "Woodvision" na krawędziach wzdłużnych i obiegowych

18:47 Oct 13, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
German term or phrase: Längsseitige und umlaufende Woodvision Kantenfasen
"Längsseitige und umlaufende Woodvision Kantenfasen bei ausgewählten Dekoren heben die Holzdielenoptik des Bodens
hervor."

Nie rozumiem tutaj(Längsseitige und umlaufende Kantenfasen)
Gabriela
Polish translation:ukosowanie krawędzi "Woodvision" na krawędziach wzdłużnych i obiegowych
Explanation:
Trzeba to jakoś opisać.
Krawędzie wzdłużne są łatwe. Gorzej z "obiegowymi". Tutaj chodzi o wszystkie krawędzie wokół danego przedmiotu, stąd moja propozycja nazwania ich "obiegowymi"
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wzdłużne i obiegaj±ce w koło fazy krawędziowe/brzegowe
rjz
3ukosowanie krawędzi "Woodvision" na krawędziach wzdłużnych i obiegowych
Jerzy Czopik


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Längsseitige und umlaufende Woodvision Kantenfasen
ukosowanie krawędzi "Woodvision" na krawędziach wzdłużnych i obiegowych


Explanation:
Trzeba to jakoś opisać.
Krawędzie wzdłużne są łatwe. Gorzej z "obiegowymi". Tutaj chodzi o wszystkie krawędzie wokół danego przedmiotu, stąd moja propozycja nazwania ich "obiegowymi"

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 48

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Längsseitige und umlaufende Woodvision Kantenfasen
wzdłużne i obiegaj±ce w koło fazy krawędziowe/brzegowe


Explanation:
tak ma to sens - ale sprawdzi na obrazku tych ? paneli.


rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 29




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: