Working languages:
German to Polish
Polish to German

Jakubd1

Poland
Local time: 15:41 CEST (GMT+2)

Native in: Polish Native in Polish
  • Send message through ProZ.com
Feedback from
clients and colleagues

on Willingness to Work Again info
No feedback collected
Account type Freelance translator and/or interpreter
Data security Created by Evelio Clavel-Rosales This person has a SecurePRO™ card. Because this person is not a ProZ.com Plus subscriber, to view his or her SecurePRO™ card you must be a ProZ.com Business member or Plus subscriber.
Affiliations This person is not affiliated with any business or Blue Board record at ProZ.com.
Services Translation
Expertise
Specializes in:
Transport / Transportation / ShippingOther

Portfolio Sample translations submitted: 1
Experience Years of experience: 10. Registered at ProZ.com: Jan 2014.
ProZ.com Certified PRO certificate(s) N/A
Credentials N/A
Memberships N/A
Software Across
Bio
Mit der deutschen Sprache habe ich eigentlich schon seit meiner Kindheit zu tun, seitdem ich in Deutschland in der deutschen Grundschule die Sprache erlernt habe.
Da ich die einzige Person in meiner Familie war, die fließend die Sprache beherrscht hat, bin ich zu allen mündlichen und schriftlichen Übersetzungen in verschiedenen Ämtern von meinen Eltern"gezwungen" worden.
Nach der Rückkehr nach Polen habe ich viele Dokumente für Familie und Freunde übersetzt. Das waren sowohl mündliche (offizielle Korrespondenz, persönliche Korrespondenz und viele andere) als auch schriftliche Übersetzungen (z.B. Telefongespräche). Ich habe schon die ersten beruflichen Erfahrungen als Übersetzer gesammelt. Seit September 2013 mache ich Aufträge für ein Übersetzungsbüro. Dort beschäftige ich mich mit technischen Übersetzungen (Prüfstandsprotokolle, Audits, Reperaturanweisungen allgemeine Anleitungen u.a.).

Ich sehe die neuen Aufgaben als willkommene Herausforderung, auf die ich mich freue.
This user has earned KudoZ points by helping other translators with PRO-level terms. Click point total(s) to see term translations provided.

Total pts earned: 12
(All PRO level)


Language (PRO)
German to Polish12
Top general fields (PRO)
Other8
Tech/Engineering4
Top specific fields (PRO)
Education / Pedagogy4
Materials (Plastics, Ceramics, etc.)4
Pts in 1 more fld >

See all points earned >
Keywords: german, translator


Profile last updated
Feb 20, 2014



More translators and interpreters: German to Polish - Polish to German   More language pairs