Кінцевий бенефіціарний власник

English translation: ultimate beneficiary owner

12:10 Nov 22, 2017
Ukrainian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Ukrainian term or phrase: Кінцевий бенефіціарний власник
В жовтні 2014 року у законодавстві введено поняття «кінцевий вигодоодержувач підприємства», яке потім законодавець перейменував у термін «кінцевий бенефіціарний власник (контролер) юридичної особи».

Кінцевий бенефіціарний власник (контролер) – це фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб.

Таким чином, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) може бути фізична особа, яка не обов’язково володіє часткою у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу компанії, але яка має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність компанії у спосіб, визначений Законом. Крім того, кінцевий бенефіціарний власник (контролер) у юридичної особи може бути і відсутній.
Víctor Quero
Spain
English translation:ultimate beneficiary owner
Explanation:
ultimate beneficiary owner
Selected response from:

Zoryana Dorak
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ultimate beneficiary owner
Zoryana Dorak
3Final Beneficiary Owner
Vladyslav Golovaty


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ultimate beneficiary owner


Explanation:
ultimate beneficiary owner

Zoryana Dorak
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Alekseev, MCIL: только "ultimate beneficiary" или "ultimate beneficial owner"
32 mins

agree  Solomia: але все-таки "ultimate beneficial (NOT beneficiary) owner", як підмітив Володимир
17 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Final Beneficiary Owner


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2017-11-22 12:14:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://context.reverso.net/перевод/английский-русский/final ...


    https://en.wikipedia.org/wiki/Beneficial_owner
Vladyslav Golovaty
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search