manuel çift mengeneli profil boru kesme makinesi

English translation: manual double vise pipe and section cutting machine

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:manuel çift mengeneli profil boru kesme makinesi
English translation:manual double vise pipe and section cutting machine
Entered by: Bülent Avcı

09:35 Jul 16, 2020
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Turkish term or phrase: manuel çift mengeneli profil boru kesme makinesi
manuel çift mengeneli profil boru kesme makinesi?
Bülent Avcı
Turkey
manual double vise pipe and section cutting machine
Explanation:
Haksan Makine'nin sitesinde bu şekilde kullanılmış açıkcası sektörde de bu şekilde kullanılırsanız anlaşılacağını düşünüyorum.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2020-07-16 10:01:42 GMT)
--------------------------------------------------

Fakat manuel çift mengeli metal boru kesme makinesi kullanacaksanız sektörde daha yaygındır, diye biliyorum ikinci linktekini Hattech'i kullanabilirsiniz.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2020-07-16 12:32:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.haksanmakina.com.tr/?d482/dispa-sd-315-manual-dou...
Selected response from:

Serhan Elmacıoğlu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1manual double vise pipe and section cutting machine
Serhan Elmacıoğlu
5HINGED PIPE CUTTER veya YOKE PIPE VISE CUTTER
AJ Ablooglu
4 -1Manual wise-clamp profile pipe cutter
Salih1946
3Manuel Double-Head Profile-Pipe Cutting Machine
Amir Akbarpour Reihani


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
manual double vise pipe and section cutting machine


Explanation:
Haksan Makine'nin sitesinde bu şekilde kullanılmış açıkcası sektörde de bu şekilde kullanılırsanız anlaşılacağını düşünüyorum.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2020-07-16 10:01:42 GMT)
--------------------------------------------------

Fakat manuel çift mengeli metal boru kesme makinesi kullanacaksanız sektörde daha yaygındır, diye biliyorum ikinci linktekini Hattech'i kullanabilirsiniz.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2020-07-16 12:32:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.haksanmakina.com.tr/?d482/dispa-sd-315-manual-dou...


    Reference: http://www.haksanmakina.com.tr/?d482/manuel-cift-mengeneli-p...
    https://www.hattech.com.tr/swc-d-350-manual-double-vise-profile-and-metal-cutting-machine-urunler-65.html
Serhan Elmacıoğlu
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Amir Akbarpour Reihani: Haklısınız ama yüklenen fotoğrafları izlemenizi rica ederim.
3 hrs
  -> Geri dönüşünüz için çok teşekkürler Amir Bey.O açıdan bakınca haklısınız fakat 2 başlı dediğinizde endüstirideki diğer cihazlar karışacaktır.Belkide en doğrusu Manuel Double Vise Profile And Metal Cutting Machine olabilir.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Manuel Double-Head Profile-Pipe Cutting Machine


Explanation:
Sanırım amacınız "çift mengeneli"den "çift kafa"dır. Böylece bu makineler bahsettiğim terimde kullanılır.

https://tr.ozgencmachine.com/otomatik-cift-kafa-pvc-kesim-ma...

https://www.ozgencmachine.com/automatic-double-head-pvc-prof...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2020-07-16 13:09:36 GMT)
--------------------------------------------------

Üzgünüm: Manual Double-Head Profile-Pipe Cutting Machine
Ayrıca bu ki "double head" ve "double vise" arasında hangisi daha çok kullanılır, fotoğraflardaki istatikleri karşılaştırabilirsiniz.





Amir Akbarpour Reihani
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in TurkishTurkish

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
HINGED PIPE CUTTER veya YOKE PIPE VISE CUTTER


Explanation:
HINGED PIPE CUTTER veya YOKE PIPE VISE CUTTER


    https://www.reedmfgco.com/en/products/large-diameter-pipe-tools/
AJ Ablooglu
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Manual wise-clamp profile pipe cutter


Explanation:

http://www.haksanmakina.com.tr/?d500/cift-mengeneli-profil-v...

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kim Metzger: What's a "wise-clamp"?
20 mins
  -> Device to make ones playing some! mentors silent in writing.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search