menkul mecra

English translation: unmanned service points

17:30 Feb 28, 2016
Turkish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Turkish term or phrase: menkul mecra
menkul mecra terim olarak sözleşmede aşağıdaki şekilde tanımlanmış, fakat tam karşılığı ne olabilir sizce?

Menkul mecra; Maksimum 2,50 m2 alana sahip, içinde insan çalışmayan reklam, telekomünikasyon, bankacılık, turizm, otomatı kültür ve sanat ile belediyecilik hizmetlerini veren hizmet alanlarım ifade etmektedir.
yavuz sen
Turkey
English translation:unmanned service points
Explanation:
tanımdan hareketle bence bu karşılık uygundur, linkte kullanım örnekleri var
Selected response from:

Raffi Jamgocyan
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1unmanned service points
Raffi Jamgocyan
4 -1Mobile media
Salih1946
3portable channel
Selçuk Dilşen


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
portable channel


Explanation:
Tahminde bulunuyorum ama metnin daha büyük bir bölümünü verebilirseniz daha net bir karşılık çıkar sanırım.

Selçuk Dilşen
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Selçuk Abi daha geniş olarak şu şekilde ifade etmiş Büyükşehir Belediye Meclisinin 16.04.2010 tarih ve 1139 sayılı kararı uyarınca, Ankara Büyükşehir Belediyesi sınırları içerisinde yer alan, Belediyenin hüküm ve tasarrufu altında bulunan 2900 adet hizmete elverişli nokta üzerinde Menkul Mecra işletme hakkının 10 yıl süreyle 2886 saydı Devlet İhale Kanunu hükümleri çerçevesinde, aynı Kanunun 51/g. Maddesine göre pazarlık usulü ile kiraya verilmesi işidir.(teklifler menkul mecraların tamamı için verilecektir.)


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
unmanned service points


Explanation:
tanımdan hareketle bence bu karşılık uygundur, linkte kullanım örnekleri var


    https://goo.gl/iL9yb2
Raffi Jamgocyan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tim Drayton: This makes sense to me.
11 hrs
  -> Thanks Tim :)

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Mobile media


Explanation:
IMO

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kim Metzger: Mobile phones? https://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_media
54 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search