yük aktarım panelleri (jeneratör)

English translation: load transfer panel

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:yük aktarım paneli
English translation:load transfer panel
Entered by: Selçuk Dilşen

10:09 Oct 21, 2015
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Equipment
Turkish term or phrase: yük aktarım panelleri (jeneratör)
Jeneratörlerdeki yük aktarım panellerini ifade edemedim. Önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
Murat Kaymakcilar
Turkey
load transfer panel
Explanation:
Çok jeneratörlü sistemlerde bir jeneratörün yükünü diğer(ler)inin üzerine aktarıp, jeneratörü durdurmak amacıyla kullanılan pano.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day8 hrs (2015-10-22 18:57:01 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim Murat bey. İyi çalışmalar.
Selected response from:

Selçuk Dilşen
Turkey
Grading comment
Teşekkürler, selamlar.

Murat Kaymakçılar
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3load transfer panel
Selçuk Dilşen
5Load switching panel
Salih1946
4 -1load transfer panels
halit yilmaz


Discussion entries: 3





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
load transfer panels


Explanation:
Charge değildir iş makinelerinde kullanılan load olmalıdır. çok nadiren load switching panel de dedikleri olabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day44 mins (2015-10-22 10:53:45 GMT)
--------------------------------------------------

Ayrıca Selçuk bey de mühendistir. Ben yıllar sonra ilk kudoz girdisini yapayım derken ayrı yazdım, yoksa s yazayım diye değil. Sonradan farkettim ve diğer sorularda agree yaptım :)

halit yilmaz
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler Halit bey.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Yusef: makinede olsaydı load olurdu zira tüketici, jeneratörde charge tercih edilir ama load diyen de var. Ayni cevap daha önce verildiğinden katılmadım. (s harfine takılmamak gerek) Jeneratör panellerini iş makinesiyle karıştırmıyalım. Google da bakarsanız, der
17 hrs
  -> Bu içerikten çok eminim. Mühendisim, belki 8 tane elektronik dersini ingilizce kitaptan işledim, yıllarca İngilizce-Türkçe bu alanda metin çevirdim. Yaptığınız yaklaşım çok temel kalıyor. Saygılar/hürmetler

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
load transfer panel


Explanation:
Çok jeneratörlü sistemlerde bir jeneratörün yükünü diğer(ler)inin üzerine aktarıp, jeneratörü durdurmak amacıyla kullanılan pano.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day8 hrs (2015-10-22 18:57:01 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim Murat bey. İyi çalışmalar.


    https://www.macfarlanegenerators.com.au/products/c121/Load-Transfer-Panels
Selçuk Dilşen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler, selamlar.

Murat Kaymakçılar
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler Selçuk bey.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yusef: İkisi de kullanılıyor
1 min
  -> "Charge" bu bağlamda kullanılmıyor. Teşekkürler.

agree  WORDISTANBUL
6 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  Elif Baykara Narbay
1 day 19 mins
  -> Teşekkürler Elif hanım.

6 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Load switching panel


Explanation:
Uygun terim gibi geliyor bana!

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search