PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

livsuppehållande

Danish translation: livsbevarende

19:33 Jan 28, 2006
Swedish to Danish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
Swedish term or phrase: livsuppehållande
Kære alle,

Jeg mangler lige denne sætning, føt jeg kan holde en (velfotjent!) weekend ;-)

Emnet er flyforsendelser og sætninger lyder:

- Deklarerat livsuppehållande material.

På forhånd mange tak for hjælpen,

Ann Louise
Ann Louise Rodríguez
Denmark
Danish translation:livsbevarende
Explanation:
Masser af svenske hits på livsuppehållande, hvoraf betydningen tydeligt fremgår.
Selected response from:

Randi Stenstrop
Grading comment
Hej!

Som jeg skrev, blev jeg klogere efter at have søgt lidt på nettet (livreddende udstyr).

Men mange tak for jeres hjælp!

Mvh,

AL
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1livsbevarende
Randi Stenstrop
4livsfornødenheder
Aino Slej


Discussion entries: 2





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
livsuppehållande
livsbevarende


Explanation:
Masser af svenske hits på livsuppehållande, hvoraf betydningen tydeligt fremgår.

Randi Stenstrop
Works in field
Native speaker of: Danish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Hej!

Som jeg skrev, blev jeg klogere efter at have søgt lidt på nettet (livreddende udstyr).

Men mange tak for jeres hjælp!

Mvh,

AL

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sven Petersson
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
livsuppehållande
livsfornødenheder


Explanation:
livsuppehållande material vil jeg mene tilsammen bør oversættes til livsfornødenheder
Eks. på sammenhæng: toldfordyrelse af livsfornødenheder

Aino Slej
Denmark
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search