Curso desplazamiento

Polish translation: Skok przesuwu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:Curso desplazamiento
Polish translation:Skok przesuwu
Entered by: Maria Schneider

19:39 Jan 19, 2005
Spanish to Polish translations [PRO]
Metallurgy / Casting
Spanish term or phrase: Curso desplazamiento
T³umaczenie to DTR linii do ciêcia wzd³u¿nego FAGOR.
Wnioskujê ze to "Skok suwu", chodzi o rozwijarkê do ta¶my z blachy, brak kontekstu to tabelki...
Maria Schneider
Poland
... kierunek przesuwu...
Explanation:
Faktycznie ciężko coś wywnioskować skoro to tabelki, a tym bardziej nie widząc nawet tej tabelki ;-), hmmm, jeżeli miałbym poniżej podane jakieś odległości to może i dałbym skok suwu (całkiem nieźle mogłoby pasować) ale może po prostu jest to kierunek przesuwu... chodzi przecież o taśmę/blachę, tak wiec...
Powodzenia.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 4 mins (2005-01-19 22:43:42 GMT)
--------------------------------------------------

Ja mam cos nie tak z tymi moimi odruchami ;-) DLACZEGO TERAZ POKAZALO SIE 2 RAZY??? nic nie rozumiem.. hihi
Selected response from:

Konrad Dylo
Spain
Grading comment
Serdeczne dzięki
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kierunek przesuniecia
Paulistano
3... kierunek przesuwu...
Konrad Dylo


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
... kierunek przesuwu...


Explanation:
Faktycznie ciężko coś wywnioskować skoro to tabelki, a tym bardziej nie widząc nawet tej tabelki ;-), hmmm, jeżeli miałbym poniżej podane jakieś odległości to może i dałbym skok suwu (całkiem nieźle mogłoby pasować) ale może po prostu jest to kierunek przesuwu... chodzi przecież o taśmę/blachę, tak wiec...
Powodzenia.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 4 mins (2005-01-19 22:43:42 GMT)
--------------------------------------------------

Ja mam cos nie tak z tymi moimi odruchami ;-) DLACZEGO TERAZ POKAZALO SIE 2 RAZY??? nic nie rozumiem.. hihi

Konrad Dylo
Spain
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 21
Grading comment
Serdeczne dzięki

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kierunek przesuniecia


Explanation:
desplazamiento ma jednak pewne okreslone znaczenie i mysle, ze przesuniecie najlepiej to oddaje

Paulistano
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 5
Grading comment
jest podana warto¶ć 150 mm tak, iż nie chodzi o kierunek
The asker has declined this answer
Comment: jest podana warto¶ć 150 mm tak, iż nie chodzi o kierunek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search