aluminio inyectado

Polish translation: tłoczone aluminium

14:51 Apr 16, 2008
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting / Sygnalizacja swietlna - wykonanie
Spanish term or phrase: aluminio inyectado
Seńal luminosa con semaforo tipo S 13/200 en aluminio inyectado.

Domyślam się, że chodzi o jakieś aluminium i ostrzykiwanie, tylko jakoś nie mogę sobie wyobrazić, czy to aluminium służy jako wypełnienie , czy jako co ...
AgaWrońska
Polish translation:tłoczone aluminium
Explanation:
trudno mi powiedzieć dlaczego ale dzieki takiej obróbce jest ono twardsze, wytrzymalsze i często uważane za estetyczniejsze... od czego nie wiem, ale jest to często jeden z atutów sprzętu wifi.

IMO

Także tutaj masz jakąś señal luninosa (lampkę/diodę) w obudowie z tłoczonego aluminium. ( wytłaczane alunimium też jest OK)

Dla przykładu
http://www.bestaudio.pl/oferta/vifa/inspiration.php

--------------------------------------------------
Note added at 5 horas (2008-04-16 20:05:44 GMT)
--------------------------------------------------

Ups.. chyba jestem trochę zmęczony... :)
Selected response from:

Konrad Dylo
Spain
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1aluminium wtryskiwane
Monika Jakacka Márquez
5tłoczone aluminium
Konrad Dylo


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tłoczone aluminium


Explanation:
trudno mi powiedzieć dlaczego ale dzieki takiej obróbce jest ono twardsze, wytrzymalsze i często uważane za estetyczniejsze... od czego nie wiem, ale jest to często jeden z atutów sprzętu wifi.

IMO

Także tutaj masz jakąś señal luninosa (lampkę/diodę) w obudowie z tłoczonego aluminium. ( wytłaczane alunimium też jest OK)

Dla przykładu
http://www.bestaudio.pl/oferta/vifa/inspiration.php

--------------------------------------------------
Note added at 5 horas (2008-04-16 20:05:44 GMT)
--------------------------------------------------

Ups.. chyba jestem trochę zmęczony... :)

Konrad Dylo
Spain
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 21
Grading comment
Dziękuję

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
aluminium wtryskiwane


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-04-16 15:13:19 GMT)
--------------------------------------------------

Obudowa silnika wykonana jest z aluminium wtryskiwanego, o izolacyjności klasy B i stopniu szczelności IP 44. Dozwolona temperatura pracy wynosi od -30°C do ...
www.rekuperatory.pl/stork/krzyzowe500_wtw.shtml

OGRZEWANIE I WODA GORĄCA
Rozprowadzenie centralnego ogrzewania rurami miedzianymi
Indywidualne piece dwu-obiegowe do ogrzewania i grzania wody ciepłej
Grzejniki z aluminium wtryskiwanego
http://209.85.135.104/search?q=cache:p2xCwQ-_BnkJ:www.grupol...

Korpus aluminium wtryskiwane Złącza mosiężne Części dolne izolujące Wykonano zgodnie z normami: DIN 49.450, DIN 49.451 Stopień ochrony IP 44 ...
http://209.85.135.104/search?q=cache:mdq2RRObplIJ:www.temper...

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-04-16 21:53:48 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze jeden link:

zespół gazowy wykonany z aluminium wtryskiwanego pod ciśnieniem
wymiennik wykonany z miedzi elektrolitycznej odtlenianej fosforem, powleczonej następnie powłoką ochronną na bazie aluminium
http://209.85.135.104/search?q=cache:DwkDWSyq2FwJ:www.mags.p...

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-04-16 21:55:14 GMT)
--------------------------------------------------

I jeszcze maszyna, ktora toto wytwarza - wtryskarka:
Wtryskarki ciśnieniowe do znalu, aluminium, magnezu ... zapewnienie powtarzalności wtrysku; zapewnienie jak najwyższej prędkości wtryskiwanego metalu ...
www.adjatech.pl/page/show/id/10


Monika Jakacka Márquez
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Schneider
4 hrs
  -> Muchas gracias :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search