usufructuario

Polish translation: użytkownik

07:00 Feb 6, 2019
Spanish to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Spanish term or phrase: usufructuario
Fragment serialu. Adwokat odczytuje ostatnią wolę zmarłego:
Yo, Óscar (...) deseando testar en forma hológrafa que lego todos mis bienes dinerarios de todas mis cuentas bancarias a mi hija (...). Así como todas las acciones y participaciones económicas vinculadas a estas cuentas .

Po czym adwokat dodaje do matki rzeczonej dziewczynki:
Al ser la hija de ustedes menor de edad, la persona encargada de gestionar esos bienes será usted misma como usufructuaria.

Jak przetłumaczyć w tym kontekście usufructuaria? Dzięki!
jodelka
Polish translation:użytkownik
Explanation:
Nie da się inaczej. Czyli, będzie miała prawo do ich użytkowania.
Oglądałam ten serial ;)
Selected response from:

Tradpol
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2użytkownik
Tradpol
5dzierżyciel
Paulistano


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
użytkownik


Explanation:
Nie da się inaczej. Czyli, będzie miała prawo do ich użytkowania.
Oglądałam ten serial ;)

Tradpol
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Szkoda, że taki krótki. Może nakręcą dalszy ciąg...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paulistano
1 hr

agree  Aleksandra Hasior
1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dzierżyciel


Explanation:
w tłumaczeniu filmu oczywiście "użytkownik", ale prawnie użyłbym w tym przypadku słowa "dzierżyciel" (po angielsku "naked owner")

Paulistano
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 70




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search