a canto pilastra

Polish translation: (panele/krawędzie paneli) łączone na wpust

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:a canto pilastra
Polish translation:(panele/krawędzie paneli) łączone na wpust
Entered by: ewacarlos

09:08 Apr 8, 2014
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture
Spanish term or phrase: a canto pilastra
W takim zdaniu:

Los encuentros a esquina se resolverán con aristas a canto pilastra.

Chodzi o połączenie za sobą paneli z różnych materiałów.

Z górny dziękuję za pomoc,
ewacarlos
Spain
(panele/krawędzie paneli) łączone na wpust
Explanation:
w tym kontekścei wg mnie nie chodzi o maskowanie typu pilaster a raczej o łączenie na wpust (Zasada montażu paneli na pióro-wpust
z zastosowaniem kotwy ssącej)
www.plastics.pl/content/pliki/302/katalog_budownictwo_rodec...
Selected response from:

Maria Schneider
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(panele/krawędzie paneli) łączone na wpust
Maria Schneider
3pilaster narożny
Aleksandra Wójcik


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pilaster narożny


Explanation:
"Un canto pilastra es el punto donde se encuentran dos piezas de marmol en una esquina. Para que formen canto pilastra se han de ver los cantos de las dos piezas. Si una pieza va al ras de la otra, no forman canto pilastra, pues no se ve nada mas que el canto de una. Para que se vean los dos cantos iguales, uno de ellos debe de llevar un rebaje. "

http://bricolaje.facilisimo.com/foros/otras-tareas/canto-pil...
http://www.ulmaarchitectural.com/mediafiles/documentos/detal...
http://www.favemanc.com/site_fr/details_xa.php

Pilaster narożny – dwa pilastry ujmują róg, stykając się ze sobą. Nakładanie na siebie pilastrów (charakterystyczne w baroku) – np. zza pilastra wystaje połówka – zdwojony, jeśli 3 – strojony, jeśli więcej – zwielokrotniony.

Aleksandra Wójcik
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(panele/krawędzie paneli) łączone na wpust


Explanation:
w tym kontekścei wg mnie nie chodzi o maskowanie typu pilaster a raczej o łączenie na wpust (Zasada montażu paneli na pióro-wpust
z zastosowaniem kotwy ssącej)
www.plastics.pl/content/pliki/302/katalog_budownictwo_rodec...

Maria Schneider
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kasia Platkowska
3 hrs
  -> dziękuję :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search