Odkomitovanie úveru

English translation: Withdrawal from credit commitment

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Slovak term or phrase:Odkomitovanie úveru
English translation:Withdrawal from credit commitment

21:27 Sep 21, 2014
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2014-09-25 11:54:14 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


Slovak to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Slovak term or phrase: Odkomitovanie úveru
Krásne írečité "odkomitovanie"... Za každý nápad veľká vďaka vám!
moniTT
Withdrawal from credit commitment
Explanation:
Musíte ísť opisom, nič sa nedá robiť. To slovo neexistuje v angličtine ani v slovnčine ani v žiadnom inom jazyku, holt bol raz zas niekto "tvorivý".

Už som to zažil, ešte sa potom s vami nejakí *** hádajú, že "veď u nás" sa to tak normálne povie.:-(
Selected response from:

Vladimír Hoffman
Slovakia
Grading comment
Vďaka, presne týmto smerom som išla aj ja, ale musela som to overiť - viac hláv, viac argumentov pri potenciálnej hádke s klientom :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4decommitment
Maria Chmelarova
3Withdrawal from credit commitment
Vladimír Hoffman
2zbavenie sa záväzku
Maria Chmelarova
2Credit decommitment
Stuart Hoskins


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Credit decommitment


Explanation:
the opposite of a credit commitment, I guess...

Stuart Hoskins
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vladimír Hoffman: Nice try (even if failed):-)
9 hrs
  -> :-( They could have put "odstúpenie od prísľubu", then. The English equivalent within a company is probably actually something like "comms and decomms".

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zbavenie sa záväzku


Explanation:
alebo

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 6

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Withdrawal from credit commitment


Explanation:
Musíte ísť opisom, nič sa nedá robiť. To slovo neexistuje v angličtine ani v slovnčine ani v žiadnom inom jazyku, holt bol raz zas niekto "tvorivý".

Už som to zažil, ešte sa potom s vami nejakí *** hádajú, že "veď u nás" sa to tak normálne povie.:-(

Vladimír Hoffman
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12
Grading comment
Vďaka, presne týmto smerom som išla aj ja, ale musela som to overiť - viac hláv, viac argumentov pri potenciálnej hádke s klientom :)

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
decommitment


Explanation:
a dropping or turning away from a prior commitment.
cize zbavenie sa zavazku ...
More >;www.merriam-webster.com/dictionary/decommitment

vyraz existuje...chapala som vasu otazku tak, ze hladate najskor pomoc a desifrovanie v slovencine....

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vladimír Hoffman: Ten link vam nefunguje. Pokiaľ ide o slovo, v danom kontexte (úver, pôžička) neexistuje.
10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search