Lice za zastupanje

English translation: Legal representative

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:Lice za zastupanje
English translation:Legal representative
Entered by: Bogdan Petrovic

14:27 Jul 20, 2015
Serbian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Serbian term or phrase: Lice za zastupanje
Lica koja su pravosnažno osuđena za krivična dela protiv privrede, imovine i službene dužnosti, kao i za sledeća krivična dela: teško ubistvo, teška krađa, razbojnička krađa, razbojništvo, utaja, prevara, neosnovano korišćenje kredita i druge pogodnosti, iznuda, ucena i zelenaštvo, kao i za krivična dela propisana zakonom koji se odnosi na sprečavanje nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama, ne mogu vršiti funkcije Predsednika UKKLS, lica za zastupanje, likvidatora ili članova organa UKKLS, dok traju pravne posledice osude.
Bogdan Petrovic
Serbia
Legal representative
Explanation:
Ako se odnosi na pravne poslove.
Selected response from:

Jelena Jovanovic
Serbia
Grading comment
To je bilo i moje početno rešenje. Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1a person representing someone/something
Nevena Milojevi
3Legal representative
Jelena Jovanovic


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Legal representative


Explanation:
Ako se odnosi na pravne poslove.

Jelena Jovanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 16
Grading comment
To je bilo i moje početno rešenje. Hvala.

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
a person representing someone/something


Explanation:
Predlog.



--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2015-07-20 23:51:11 GMT)
--------------------------------------------------

Naravno mislim da je najbolje resenje ''A REPRESENTATIVE'', tek mi je sada palo na pamet najlogičnije rešenje.


    Reference: http://www.cleanenergyregulator.gov.au/DocumentAssets/Pages/...
Nevena Milojevi
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LogosART
52 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search