skracenica Str.Pov.

English translation: strictly confidential

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:skracenica Str.Pov.
English translation:strictly confidential
Entered by: Maria Callebaut-Blagojevic

13:41 May 13, 2012
Serbian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / abbr.
Serbian term or phrase: skracenica Str.Pov.
Kontekst: sudski spisi iz zamolnice
"Dopis Apelacionog javnog tuzilastva u Kragujevcu Str.Pov. xxx od xxxx"

Ovo Str.Pov. izmice mojoj masti i sposobnosti googlanja:-) Pojavljuje se cesto u ovakvim kontekstima na netu, ali ne mogu da dokucim znacenje.
Puno hvala svima za ulozeno vreme i znanje!
Maria
Maria Callebaut-Blagojevic
Belgium
strictly confidential
Explanation:
strogo povjerljivo

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2012-05-13 13:56:48 GMT)
--------------------------------------------------

Ovjde imate usporedbu oznaka tajnosti po zemljama:

http://publicintelligence.net/table-of-equivalent-global-cla...
Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7strictly confidential
sazo
5highly confidential
Dinap
5TS (Top Secret)
Rina LS
4Highly Restricted Circulation
Daryo


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
highly confidential


Explanation:
to je to

Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
strictly confidential


Explanation:
strogo povjerljivo

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2012-05-13 13:56:48 GMT)
--------------------------------------------------

Ovjde imate usporedbu oznaka tajnosti po zemljama:

http://publicintelligence.net/table-of-equivalent-global-cla...

sazo
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aneta Risteska
4 mins
  -> Thanks.

agree  Daniela Slankamenac: strogo poverljivo
17 mins
  -> Hvala.

agree  Bogdan Petrovic
28 mins
  -> Hvala.

agree  zoe1
49 mins

agree  Sladjana
57 mins

agree  Miomira Brankovic
6 hrs

agree  Goran Tasic
16 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
TS (Top Secret)


Explanation:
Najviše oznake o zaštiti dokumenta koje se primenjuju na tekst poruke ili priloga: P za zaštićeno (protect); R za ograničeno (restricted); C za tajno (confidential); S za poverljivo (secret); TS za strogo poverljivo (top secret).


--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2012-05-13 14:07:18 GMT)
--------------------------------------------------

Mislim da link gov.rs predstavlja dovoljno validan izvor.

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2012-05-13 14:08:41 GMT)
--------------------------------------------------

Pretpostavljam i da u svojem prevodu treba da navedete skraćenicu na engleskom jeziku kako bi odgovarala skraćenici na srpskom za "strogo poverljivo", a to je "TS".


    Reference: http://www.smesta.mod.gov.rs/formati_vojne_prepiske/imejl.35...
Rina LS
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Highly Restricted Circulation


Explanation:
Google je veoma koristan ali isto tako vrlo daleko od toga da je svemocan.
Str.Pov. - "Strogo Poverljivo" prvenstveno znaci da je veoma ogranicen broj onih koji imaju pravo pristupa dokumentu. Dokument ne samo da nije javan, nego cak i unutar date institucije je pristupan samo ogranicenom broju ljudi.
Kada su u pitanju sudovi, oznaka koji mi se cini najbliza je "restricted circulation", uz dodatak "highly"
TOP SECRET je nekoliko nivoa iznad po stepenu poverljivosti/tajnosti.
Tu bi se pre radilo o n. pr. drzajnoj tajni.


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/restricted
    Reference: http://www.mondaq.com/article.asp?articleid=44838
Daryo
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 88




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search