dumneavoastra nu ati raspuns la intrebarile adresate

Italian translation: non ha risposto alle domande a Lei rivolte

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:dumneavoastra nu ati raspuns la intrebarile adresate
Italian translation:non ha risposto alle domande a Lei rivolte
Entered by: Carmen Lapadat

06:56 Feb 26, 2012
Romanian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: dumneavoastra nu ati raspuns la intrebarile adresate
v-am pus la dispozitie toate informatiile iar dumneavoastra nu ati raspuns la intrebarile adresate

multumesc
Carmen Lapadat
Romania
non ha risposto alle domande a Lei rivolte
Explanation:
"... Le abbiamo messo a disposizione tutte le informazioni, ma non ha risposto alle domande a Lei rivolte"

Le domande si rivolgono...

Selected response from:

Adina Lazar
Spain
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1non ha risposto alle domande a Lei rivolte
Adina Lazar
4Lei non ha risposto alle domande a lei indirizzate
Mihaela Petrican


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Lei non ha risposto alle domande a lei indirizzate


Explanation:
pur şi simplu...


Mihaela Petrican
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 136

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
non ha risposto alle domande a Lei rivolte


Explanation:
"... Le abbiamo messo a disposizione tutte le informazioni, ma non ha risposto alle domande a Lei rivolte"

Le domande si rivolgono...



Adina Lazar
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 246
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Petrican: sigur că da, "le rivolgo una domanda", cred că am auzit-o de mii de ori :))...se vede că eram înainte de cafeaua de dimineaţă :)
4 hrs
  -> :-)) Bună dimineațaaa...!!!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search