IMP. TER.ExV

German translation: Impozit teren extravilan

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:IMP. TER.ExV
German translation:Impozit teren extravilan
Entered by: Hans-Juergen Fauland

18:21 Sep 30, 2010
Romanian to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Romanian term or phrase: IMP. TER.ExV
Clienta a numit fişierul în care apare abrevierea drept "Chitanţă fiscală". Poartă ştampila primăriei Satu Mare.

Am găsit aceeaşi exprimare doar o data, la http://www.satu-mare.ro/fisiere/ditl/TE.pdf

Pe baza această, bănuiesc că "IMP. TER." ar putea însemna "Impozit teren", dar nu sunt sigur, dar în ceea ce priveşte "ExV", n-am nicio idee ce-ar putea însemna. Mulţumesc anticipat pentru ajutor!
Hans-Juergen Fauland
Impozit teren extravilan
Explanation:
pare destul de logic ca ExV este prescurtarea de la extravilan
Selected response from:

Laurentiu Huda
Romania
Grading comment
Aţi fost primul şi explicarea abrevierii este suficientă în cazul acesta. Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Baugrundstück Grundsteuer
omidee80 (X)
3Impozit teren extravilan
Laurentiu Huda


  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Impozit teren extravilan


Explanation:
pare destul de logic ca ExV este prescurtarea de la extravilan

Laurentiu Huda
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Aţi fost primul şi explicarea abrevierii este suficientă în cazul acesta. Mulţumesc!
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc pentru ajutor, Laurenţiu!


1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Baugrundstück Grundsteuer


Explanation:
Eu asa as traduce....altceva nu ar avea sens.....in opinia mea

omidee80 (X)
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc pentru traducere!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search