invaliditate permanenta incontestabila

English translation: permanent incontestable disability

09:18 Mar 30, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Romanian term or phrase: invaliditate permanenta incontestabila
Aceasta expresie face parte dintr-un text de asigurari, conditiile unui produs pe care l-am tradus ca:incontestable permanent disablement. Nu sunt prea convinsa de folosirea lui incontestable, dar permanent disablement este termenul de dictionar al asigurarilor.
nicoletutza
English translation:permanent incontestable disability
Explanation:
300 U.S. 435
- [ Tradu această pagină ]
Section 3—'Benefits in Event of Total and Permanent Disability before Age 60,' ... this Policy shall be incontestable after one year from its date of issue ...
bulk.resource.org/courts.gov/c/US/300/300.US.435.599.html - 14k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

anamaria bulgariu
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5unquestionable permanent disablement
Maria-Letitia Chiculita (X)
4 +5permanent incontestable disability
anamaria bulgariu
4 +1permanent disability irrefragable
ELLA IACOB


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
unquestionable permanent disablement


Explanation:
Sugestia mea.

Maria-Letitia Chiculita (X)
Romania
Native speaker of: Native in MoldavianMoldavian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rodica Ionas
1 min
  -> Multumesc, Rodica !

agree  Florina-Livia Angheluta (X): Eu as merge totusi pe disability. Sau se poate folosi chiar invalidity, termenul exista, chiar daca suna ca un chiritism.
25 mins
  -> Multumesc !

agree  Ovidiu Martin Jurj
1 hr
  -> Multumesc, Ovidiu !

agree  Liviu-Lee Roth: in US folosim "disability", cum a scris florinuta16
2 hrs
  -> Multumesc !

agree  Iosif JUHASZ
6 hrs
  -> Multumesc, Iosif !

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
permanent incontestable disability


Explanation:
300 U.S. 435
- [ Tradu această pagină ]
Section 3—'Benefits in Event of Total and Permanent Disability before Age 60,' ... this Policy shall be incontestable after one year from its date of issue ...
bulk.resource.org/courts.gov/c/US/300/300.US.435.599.html - 14k - În Cache - Pagini similare

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj: incontestable permanent disability
1 hr

agree  Alexandra Krah
3 hrs

agree  Alina Weidell
11 hrs

agree  Liviu-Lee Roth: cum a propus Ovidiu suna bine
12 hrs

agree  Word_Wise
15 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
permanent disability irrefragable


Explanation:
cred ca acest term va ajuta

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2009-03-30 09:56:22 GMT)
--------------------------------------------------

Agree
folosit ca "incontestabil" poate ajuta mai mult

Example sentence(s):
  • permanent disability irrefragable
ELLA IACOB
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
1 hr
  -> Mulţumesc, Ovidiu!!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search