PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Asistent medical generalist principal

English translation: Senior Nurse - General Medicine

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Asistent medical generalist principal
English translation:Senior Nurse - General Medicine
Entered by: Mihaela Petrican

12:54 Jan 22, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Romanian term or phrase: Asistent medical generalist principal
Aceasta este functia care apare intr-un formular standard pe care respectivul asistent doreste sa il trimita afara, unde doreste sa lucreze.
rrose
Romania
senior nurse - General Medicine
Explanation:
.
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5senior nurse - General Medicine
Mihaela Petrican
4 -1Medical assistant specializing in Internal Medicine
Emil Niculescu


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
senior nurse - General Medicine


Explanation:
.

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 108
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST: La asta mă gândeamşi eu, Mihaela! Aşa se numeşte la noi, după cum bine ştii.
45 mins
  -> mulţumesc :-)

agree  Irina-Maria Foray
1 hr
  -> mulţumesc, Irina :-)

agree  RODICA CIOBANU
4 hrs
  -> mulţumesc, Rodica!

agree  Ovidiu Martin Jurj: aşa e
5 hrs
  -> mulţumesc frumos, Ovidiu :-)

agree  Iosif JUHASZ
6 hrs
  -> mulţumesc, Iosif!

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Medical assistant specializing in Internal Medicine


Explanation:
Traducerea "medical assistant" pentru "asistent medical" este standard.
"Nurse" (sora medicala) este un grad mai inalt dacat "medical assistant." Nu este acelasi lucru. Ca sa puteti lucra ca "nurse" va trebuie cel putin patru ani de universitate sau doi ani la community college (junior college). Standarzii pentru obtinerea diplomei de asistent sunt mai relaxati.

Fraza "specializing in..." am gasit-o pe urmatorul website:

http://www.internalmedicinedocs.com/home.htm

Emil Niculescu
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mihaela Petrican: General Medicine şi Internal Medicine nu înseamnă deloc acelaşi lucru; în plus, traducere standard pentru asistent medical este nurse
3 mins

neutral  Adela Porumbel: De acord cu explicațiile pt. US, dar la noi cred că e exact invers, soră medicală cu liceul sanitar, pe când asistenții au cel puțin postliceală, dar de multe ori studii superioare
10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search