encefalopatie infantila sechelara

English translation: sequelae of infantile encephalopathy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:encefalopatie infantila sechelara
English translation:sequelae of infantile encephalopathy
Entered by: Renata Rusu

10:34 Apr 18, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / boli
Romanian term or phrase: encefalopatie infantila sechelara
encefalopatie infantila sechelara
Renata Rusu
Japan
sequelae of infantile encephalopathy
Explanation:
Eu aş folosi această formulă (sechelar nu sună grozav nici în română iar unica referinţă privind "sequelary" pe Google aparţine unui articol tradus din română).

...ca alternativă: infantile encephalopathy with sequelae


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-04-18 16:04:43 GMT)
--------------------------------------------------

Liz are dreptate, în funcţie de context poate fi la fel de corect şi: sequelae of chidlhood-(onset) encephalopathy
(dar această traducere ar indica mai degrabă " sechele de encefalopatie cu debut în copilărie"
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Cerebral Palsy
NoBlink
5Cerebral Palsy
NoBlink
4 +1sequelae of infantile encephalopathy
Mihaela Petrican
4infantile residual encephalopathy
Irina-Maria Foray


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
infantile residual encephalopathy


Explanation:
More details on:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&d...

Irina-Maria Foray
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sequelae of infantile encephalopathy


Explanation:
Eu aş folosi această formulă (sechelar nu sună grozav nici în română iar unica referinţă privind "sequelary" pe Google aparţine unui articol tradus din română).

...ca alternativă: infantile encephalopathy with sequelae


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-04-18 16:04:43 GMT)
--------------------------------------------------

Liz are dreptate, în funcţie de context poate fi la fel de corect şi: sequelae of chidlhood-(onset) encephalopathy
(dar această traducere ar indica mai degrabă " sechele de encefalopatie cu debut în copilărie"

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 108
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liz askew: I'd put "childhood" instead of "infantil.
1 hr
  -> It depends on what the source-text is meaning: the childhood or the first two years of life (infancy) -in the last case, I would stay with infantile. Thanks for your agree, Liz!

759 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Cerebral Palsy


Explanation:
Encefalopatiile infantle sechelare(EIS) se mai numesc si pe la noi Paralizii cerebrale; in state nu am auzit sa se foloseasca alt ceva decat Cerabral Palsy.
P.S. daca ati auzit sa i se zica si altfel va rog sa ma anuntati!

Example sentence(s):
  • Physical Therapy of Cerebral Palsy
NoBlink

759 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Cerebral Palsy


Explanation:
Encefalopatiile infantle sechelare(EIS) se mai numesc si pe la noi Paralizii cerebrale; in state nu am auzit sa se foloseasca alt ceva decat Cerabral Palsy.
P.S. daca ati auzit sa i se zica si altfel va rog sa ma anuntati!

Example sentence(s):
  • Physical Therapy of Cerebral Palsy
NoBlink




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search