Şef secţie

English translation: Head of Department

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Şef secţie
English translation:Head of Department
Entered by: Aura Cherecheș

12:49 Sep 21, 2015
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / spital de psihiatrie
Romanian term or phrase: Şef secţie
Şef secţie: Prof. XXXXX m. pr. neuropsihiatrie infantilă, dr. în şt. med., psihoterapeut TCC (terapie cognitiv-comportamentală), psihoterapeut TF (terapie familială), Şef al Catedrei de Psihiatrie si Psihologie a Copilului şi Adolescentului la Facultatea de Medicina UMF „Carol Davila”, Editor Şef al Revistei Române de Psihiatrie a Copilului şi Adolescentului, preşedinte fondator şi onorific al ARPCAPA (Asociaţia Română de Psihiatrie a Copilului şi Adolescentului şi Profesiilor Asociate), membru fondator ARPPP (Asociaţia Română de Psihologie şi Psihiatrie Perinatală), vicepreşedinte la Comisia de psihiatrie şi psihologie a Colegiului Medicilor din România, Expert al Ministerului Sănătăţii şi al OMS în Sănătatea Mintala a Copilului, membru în Comisia de Psihiatrie şi Psihiatrie Pediatrică a Ministerului Sănătăţii, Preşedinte şi membru fondator Asociaţia pentru Copii cu Dizabilităţi „Norocel”;

Am vazut ca s-a mai raspuns, dar daca traducem sectie cu "ward", nu stiu cum as mai putea traduce "sef sectie" cu "chief of the floor". Daca mai aveti alte variante...
Aura Cherecheș
Head of Department
Explanation:
Head of Department
Selected response from:

Iosif JUHASZ
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Head of Department
Iosif JUHASZ
3Chief of (Psychiatry); Chief of the Department of (Psychiatry)
TechLawDC


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Chief of (Psychiatry); Chief of the Department of (Psychiatry)


Explanation:
"Section" is probably unidiomatic in this context. (More relevant context would be desirable.)
---
Message from the Chief of Psychiatry - Massachusetts ...
www.massgeneral.org/psychiatry/.../messa...
Massachusetts General Hospital
The Massachusetts General Hospital Department of Psychiatry combines compassionate medical care with state-of-the-art research to provide comprehensive ...

TechLawDC
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Head of Department


Explanation:
Head of Department

Iosif JUHASZ
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Dragomir
3 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  Octavia Veresteanu
5 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  Alice Crisan
7 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  Simon Charass
9 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  Maria Diaconu
2 days 2 hrs
  -> Mulțumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search