Proiectare si management integrat cu calculator

English translation: computer integrated design and management

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Proiectare si management integrat cu calculator
English translation:computer integrated design and management
Entered by: Nina Iordache

16:31 Jul 18, 2009
Romanian to English translations [PRO]
IT (Information Technology) / studies
Romanian term or phrase: Proiectare si management integrat cu calculator
Titlul unui curs de la Politehnica
Nina Iordache
Romania
computer integrated design and management
Explanation:
Sugestie. Caut referinte...

--------------------------------------------------
Note added at 35 minute (2009-07-18 17:06:24 GMT)
--------------------------------------------------

vezi http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_Integrated_Manufacturi...
Aici însă e vorba de întreg sistemul de producţie: proiectare, achiziţie, prelucrare, montaj, vânzare (şi management).

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2009-07-18 19:15:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ma bucur ca am fost de ajutor:)

--------------------------------------------------
Note added at 10 zile (2009-07-29 07:28:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Mulţumesc şi eu!
Selected response from:

cristina48
Grading comment
Multumesc frumos, Cristina!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8computer integrated design and management
cristina48
5Computer-aided design and management
Testeronline


  

Answers


2 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Computer-aided design and management


Explanation:
Rather a suggestion; contextul e de management al produselor digitale rezultate din proiectare?

Testeronline
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
computer integrated design and management


Explanation:
Sugestie. Caut referinte...

--------------------------------------------------
Note added at 35 minute (2009-07-18 17:06:24 GMT)
--------------------------------------------------

vezi http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_Integrated_Manufacturi...
Aici însă e vorba de întreg sistemul de producţie: proiectare, achiziţie, prelucrare, montaj, vânzare (şi management).

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2009-07-18 19:15:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ma bucur ca am fost de ajutor:)

--------------------------------------------------
Note added at 10 zile (2009-07-29 07:28:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Mulţumesc şi eu!

cristina48
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc frumos, Cristina!
Notes to answerer
Asker: Nu stiu cum e in exemplu, dar cred ca traducerea termenului este foarte buna! Multumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rosc_alx
32 mins
  -> Multumesc, George

agree  Word_Wise
1 hr
  -> Multumesc, Alla

agree  Stylish Translations
1 hr
  -> Multumesc, Cristina

agree  George Colibaba
12 hrs
  -> Mulţumesc, Solarstone

agree  Iosif JUHASZ
13 hrs
  -> Mulţumesc, Iosif

agree  Dana Gheorghe
13 hrs
  -> Mulţumesc, Dana

agree  RODICA CIOBANU
14 hrs
  -> Mulţumesc, Rodica

agree  MMUK (X)
1 day 14 hrs
  -> Mulţumesc, Mirela




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search