lucrator in structuri pentru constructii

English translation: construction worker

13:49 Mar 7, 2016
Romanian to English translations [PRO]
Engineering (general)
Romanian term or phrase: lucrator in structuri pentru constructii
Intr-un certificate de calificare.
Multumesc
Carmen Lapadat
Romania
English translation:construction worker
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2016-03-07 19:06:00 GMT)
--------------------------------------------------

Descrierea ocupatiei
Lucratorul in structuri pentru constructii este muncitorul care isi desfasoara activitatea in cadrul santierelor de constructii si/sau in diverse puncte de lucru. Lucratorul in structuri pentru constructii participa la executarea:
- Lucrarilor de constructii obisnuite sau cladiri;
- Lucrarilor speciale;
- Lucrarilor de cai de comunicatie;
- Lucrarilor de constructii hidrotehnice si hidroameliorative, pentru alimentari cu apa, canalizari, drumuri, poduri, castele de apa.

A construction worker is someone who does many basic tasks that require physical labour on construction sites.
Selected response from:

Simona Pop
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2structural (steel/wood) construction worker
ION CAPATINA
3 +3construction worker
Simona Pop


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
construction worker


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2016-03-07 19:06:00 GMT)
--------------------------------------------------

Descrierea ocupatiei
Lucratorul in structuri pentru constructii este muncitorul care isi desfasoara activitatea in cadrul santierelor de constructii si/sau in diverse puncte de lucru. Lucratorul in structuri pentru constructii participa la executarea:
- Lucrarilor de constructii obisnuite sau cladiri;
- Lucrarilor speciale;
- Lucrarilor de cai de comunicatie;
- Lucrarilor de constructii hidrotehnice si hidroameliorative, pentru alimentari cu apa, canalizari, drumuri, poduri, castele de apa.

A construction worker is someone who does many basic tasks that require physical labour on construction sites.

Simona Pop
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Octavia Veresteanu
2 hrs

agree  Alice Crisan: structural ( steel or iron ) construction worker
4 hrs

agree  Iosif JUHASZ
16 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
structural (steel/wood) construction worker


Explanation:
Este vorba despre structura de rezistență a unei clădiri de orice fel, industrial, rezidențial, etc....poate fi din lemn, oțel,etc.....este foarte important să păstrăm elementul esențial al termenului sursă și anume că este vorba despre o STRUCTURĂ de rezistență.
Ceva linkuri ca referințe:
http://www.ctas.ro/files/carte1.pdf
“LUCRARI DE STRUCTURI 15 • Definiţie : Cadrele sunt elemente ale structurii de rezistentă alcătuite din bare legate între ele rigid, în noduri. Elementele componente sunt : grinzile(rigle) şi stâlpii”
https://www.open.edu.au/careers/construction/structural-stee...
“Structural Steel Construction Workers.
Structural Steel Construction Workers raise and position equipment and structural components to form structural frameworks. Workers have to assemble rigging gear to move scaffolding and other materials needed. Structural Steel Construction Workers work on structures, such as buildings, towers, storage tanks and bridges.”



ION CAPATINA
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alice Crisan
20 hrs

agree  RODICA CIOBANU
1 day 16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search