prowadzenie ruchu kolejowego

German translation: poni¿ej

15:35 Jan 16, 2005
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: prowadzenie ruchu kolejowego
¶wiadectwa dopuszczenia do eksploatacji typu budowli i urz±dzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego oraz typu pojazdu kolejowego.

Czy może być np.: Zulassungsbescheinigungen für Gebäude- und Anlagetypen, die zur Steuerung des Bahnverkehrs bestimmt sind sowie für Bahnfahrzeugtypen? Zwłaszcza mam w±tpliwo¶ci co do "prowadzenia ruchu kolejowego". Dzięki wszystkim za pomoc w niedzielę ;)
Maciej Pomorski
Poland
German translation:poni¿ej
Explanation:
Zmieni³bym Gebäude na Bauten, Steuerung na Führung.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1poni¿ej
Andrzej Lejman
3zum Betreiben des Bahnverkehrs
Radson


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
poni¿ej


Explanation:
Zmieni³bym Gebäude na Bauten, Steuerung na Führung.

Andrzej Lejman
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz: tak jest
2 days 19 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zum Betreiben des Bahnverkehrs


Explanation:
to moja propozycja, gdyz prowadzenie nie oznacza tu tylko kierowania a raczej wszelkie czynnosci zwiazane z ruchem kolejowym... ale to tylko moje "uczucie" :o)

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2005-01-16 16:03:39 GMT)
--------------------------------------------------

cos znalazlem, ale to chyba tlumaczenie z czeskiego, wiec ohne Gewähr :o)
http://www.google.de/search?q=cache:ANroPBqI4UYJ:www.regiotr...

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search