paleta zwrotna

German translation: Mehrwegpalette

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:paleta zwrotna
German translation:Mehrwegpalette
Entered by: james18

10:20 Oct 24, 2004
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: paleta zwrotna
firma spedycyjna, farby, reklamacja
james18
Poland
Mehrwegpalette
Explanation:
Je¿eli wynika z tekstu, ¿e za kaucj¹, to tak¿e Pfandpalette

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2004-10-24 10:39:33 GMT)
--------------------------------------------------

Palety zwrotne puste - czyli jw., a nie \"reklamowane\" - teraz sprawa jest jasna
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dziêki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Mehrwegpalette
Jerzy Czopik
4Tauschpalette
adamek
3beanstandete Palette
SATRO


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
beanstandete Palette


Explanation:
Skromna propozycja zwi¹zana z reklamacj¹ :)

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-10-24 10:24:40 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiœcie jeœli chodzi o przypadek, w którym ca³a paleta towaru (wzgl. sama paleta) jest zwracana do producenta ze wzglêdu na jakieœ braki...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Mehrwegpalette


Explanation:
Je¿eli wynika z tekstu, ¿e za kaucj¹, to tak¿e Pfandpalette

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2004-10-24 10:39:33 GMT)
--------------------------------------------------

Palety zwrotne puste - czyli jw., a nie \"reklamowane\" - teraz sprawa jest jasna


    Reference: http://www.wienerberger.de/produktauswahl/poroton/downloads/...
    Reference: http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&ie=UTF-...
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 80
Grading comment
dziêki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: No, przy takim kontekście agrijas leci do Schorscha :( // A może "paleta więcej drogowa" :-P
13 mins
  -> Thx, w tym przypadku pasuje jak najbardziej "paleta wielodrożna z kaucyjom"

agree  Andrzej Mierzejewski
1 hr

agree  Radson: przylaczam sie :o)
1 day 15 mins

1271 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tauschpalette


Explanation:
chyba o to chodzi, palety w transporcie się raczej wymienia, ale co kraj to obyczaj...

adamek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search