powierzenie (komu¶) obsługi transportowej przesyłek towarowych

German translation: s.u.

13:39 Jul 10, 2005
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: powierzenie (komu¶) obsługi transportowej przesyłek towarowych
Bedziemy zobowiazani za zainteresowanie sie nasza oferta i powierzenie nam obslugi transportowej przesylek towarowych.

No coz, zdanie z tekstu zrodlowego. Chcialabym, by tlumaczenie niemieckie brzmialo troche lepiej od polskiej wersji... ale do głowy nie przychodz± mi żadne dobre pomysły (moze to znak, ze czas jechac na wakacje;-)
MargaretM
German translation:s.u.
Explanation:
...wenn Sie uns mit der Beförderung Ihrer Warensendung beauftragen...

Moze w tym kierunku?
Selected response from:

Aleksandra Kwasnik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4s.u.
Danuta Polanska
3s.u.
Aleksandra Kwasnik


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
powierzenie (komu¶) obs³ugi transportowej przesy³ek towarowych
s.u.


Explanation:
...wenn Sie uns mit der Beförderung Ihrer Warensendung beauftragen...

Moze w tym kierunku?

Aleksandra Kwasnik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powierzenie (komu¶) obs³ugi transportowej przesy³ek towarowych
s.u.


Explanation:
unsere Firma mit dem Transport der Waren betrauen...
unsere Firma mit dem Transport der Waren beauftragen
unsere Dienste im Bereich Warentransporte in Anspruch nehmen...
oder so ähnlich :-)


Danuta Polanska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search