wyrys z mapy ewidencyjnej

German translation: Ausschnitt aus der Flurkarte

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wyrys z mapy ewidencyjnej
German translation:Ausschnitt aus der Flurkarte
Entered by: Basia Witek (X)

10:33 Oct 17, 2007
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Other / Geodaesie
Polish term or phrase: wyrys z mapy ewidencyjnej
Dokument dołączony do aktu notarialnego.

Kontekst: sprzedaż nieruchomosci.

mapa ewidencyjna - mapa zawierająca część informacji z mapy zasadniczej dotyczącą spraw ewidencji własnościowej (działki i klasyfikacja gruntów). Stosowana w powszechnej ewidencji gruntów dla gruntów bez prawnej dokumentacji oraz pozostających we współwłasności.
Basia Witek (X)
Ausschnitt aus der Flurkarte
Explanation:
w oparciu o google
Selected response from:

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Grading comment
Tak jest, doczytalam w wikipedii.
Duze dzieki!
Pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Katasterkarteausschnitt
rjz
3Ausschnitt aus der Flurkarte
Jarek Kołodziejczyk


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ausschnitt aus der Flurkarte


Explanation:
w oparciu o google

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 91
Grading comment
Tak jest, doczytalam w wikipedii.
Duze dzieki!
Pozdrawiam

610 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Katasterkarteausschnitt


Explanation:
Kartenskizze lub inne warianty np.
Teilkarte aus dem Kataster

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 118




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search