korekta paliwowa

German translation: Anpasssung an den Teibstoff(preis)index/Dieselzuschlag

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:korekta paliwowa
German translation:Anpasssung an den Teibstoff(preis)index/Dieselzuschlag
Entered by: rjz

08:22 Jun 11, 2006
Polish to German translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: korekta paliwowa
Z dniem 01 marca 2005 r. wprowadzona została formuła naliczania korekty paliwowej. Pozwala ona na elastyczne korygowanie cen za oferowane usługi na podstawie zmian średnich miesięcznych cen oleju napędowego.
Alina Brockelt
Anpasssung an den Teibstoff(preis)index
Explanation:
coś z tego możesz wybarć ;-)
Selected response from:

rjz
Grading comment
Dziękuję bardzo, również Danucie. Wybrałam ten wariant, ponieważ bardziej pasuje mi do kontekstu, ale Dieselzuschlag jest IMHO też OK.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Dieselzuschlag
Danuta Polanska
3Anpasssung an den Teibstoff(preis)index
rjz


Discussion entries: 1





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Anpasssung an den Teibstoff(preis)index


Explanation:
coś z tego możesz wybarć ;-)

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 118
Grading comment
Dziękuję bardzo, również Danucie. Wybrałam ten wariant, ponieważ bardziej pasuje mi do kontekstu, ale Dieselzuschlag jest IMHO też OK.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Dieselzuschlag


Explanation:
neue Formel zur Berechnung von ... to jedno zdanie a w nastepnym

Preisanpassungen aufgrund der Entwicklung monatlicher Durchschntspreise für Dieselkraftstoff

tak bym to widziala :-))




    Reference: http://www.dpd.net/index.php?id=41226&language_id=7
Danuta Polanska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik
1 hr
  -> Danke :-))

agree  klick: http://www.schenker.de/deutsch/news/newsOrdner/2005_12/diese...
1 hr
  -> Dzieki :-))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search