wyplata premii za prace

German translation: Prämienauszahlung für die Wahrnehmung von Aufgaben / Ausübung von Tätigkeiten für die/in der Gesell

14:27 Jan 12, 2006
Polish to German translations [PRO]
Marketing - Other
Polish term or phrase: wyplata premii za prace
uchwala w sprawie wyplaty premii za prace w spolce. chodzi o swiadczenie uslug consultingowych
klick
Poland
German translation:Prämienauszahlung für die Wahrnehmung von Aufgaben / Ausübung von Tätigkeiten für die/in der Gesell
Explanation:
propozycja
troche malo kontekstu
Selected response from:

Radson
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Auszahlund der Arbeitspraemie
Szymon Metkowski
3Auszahlung der Leistungsprämie
rjz
3Prämienauszahlung für die Wahrnehmung von Aufgaben / Ausübung von Tätigkeiten für die/in der Gesell
Radson


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Prämienauszahlung für die Wahrnehmung von Aufgaben / Ausübung von Tätigkeiten für die/in der Gesell


Explanation:
propozycja
troche malo kontekstu

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 69
Grading comment
dzieki

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Auszahlung der Leistungsprämie


Explanation:
zu prüfen: An wen sie ausgezahlt wird? Mitarbeiter? Was für Consulting? Extern?
W Pl wyraz premia jest u¿ywany dosyæ swobodnie....

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 118
Notes to answerer
Asker: Mam tylko tyle, ze dana osoba swiadczy uslugi dla spolki w zakresie consultingu. sama prowadzi dzial. gospod. i wystawia fakturke spolce i ta wyplaca mu pieniadze na podstawie umowy o swiadczenie uslug konsultingowych


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Auszahlund der Arbeitspraemie


Explanation:
Tak bym to widzia³.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2006-01-12 14:48:03 GMT)
--------------------------------------------------

Auszahlung oczywi¶cie


--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2006-01-12 15:12:14 GMT)
--------------------------------------------------

Patrz±c na odpowiedzi kolegów jeden komentarz:
Moja wersja zak³ada, ¿e ten kto dostaje t± premiê normalnie nie wnosi do spó³ki w³asnej pracy, a jedyniek kapita³. Skoro zatem wykona³ jak±¶ pracê nale¿y mu siê premia.
Inaczej, je¿eli ten kto¶ normalnie wykonuje jakie¶ obowi±zki na rzecz spó³ki. Wtedy przychylam siê do propozycji rjz - Leistungspraemie.

Szymon Metkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 53




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search