wydatki reprezentacyjne z limitem

German translation: limitierte Repräsentationsaufwendungen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wydatki reprezentacyjne z limitem
German translation:limitierte Repräsentationsaufwendungen
Entered by: rjz

20:37 Nov 16, 2005
Polish to German translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: wydatki reprezentacyjne z limitem
wydatki w firmie na cele reprezentacyjne
Agiks
Repräsentationsaufwendungen
Explanation:
Repräsentationsaufwendungen (§ 20 Abs. 1 Z 3 EStG 1988)
w DE rozró¿nienie jest takie, czy da siê je odliczyæ, czy nie;(nicht) abzugsfähige
w PL stnowi±ce/niestanowi±ce kosztów przychodu + dodatkowo jest limit;
Selected response from:

rjz
Grading comment
ok.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Repräsentationsaufwendungen
rjz
3limitierte Bewirtungsausgaben
kocur


  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Repräsentationsaufwendungen


Explanation:
Repräsentationsaufwendungen (§ 20 Abs. 1 Z 3 EStG 1988)
w DE rozró¿nienie jest takie, czy da siê je odliczyæ, czy nie;(nicht) abzugsfähige
w PL stnowi±ce/niestanowi±ce kosztów przychodu + dodatkowo jest limit;


rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 118
Grading comment
ok.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Metkowski
2 hrs

agree  Jacek Zukowski: zgadza się
6 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
limitierte Bewirtungsausgaben


Explanation:
To moja propozycja, tak na wyczucie;)

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 7 mins (2005-11-17 13:45:40 GMT)
--------------------------------------------------

fakt:)propozycja powy¿ej nie pozostawia cienia w¹tpliwosci;)

kocur
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jacek Zukowski: to po naszemu: wydatki na konsumpcję lub usługi gastronomiczne
21 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search