Wojewódzka Budowlana Spółdzielnia Pracy

German translation: Woiwodschafts-Baugenossenschaft

13:37 Oct 26, 2005
Polish to German translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: Wojewódzka Budowlana Spółdzielnia Pracy
nazwa instytucji
Lena7
German translation:Woiwodschafts-Baugenossenschaft
Explanation:
Arbeit - mo¿na tu sobie podarowaæ. S³u¿y³o do odró¿nienia np. spó³dzielni rolniczych. A generalnie jest to nazwa w³asna -
Selected response from:

rjz
Grading comment
dziêki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Baugenossenschaft
Andrzej Mierzejewski
3Woiwodschafts-Baugenossenschaft
rjz
3Dienstleistungs-Bauenossenschaft der Woiwodschaft
krzysiek12


  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wojewódzka Budowlana Spó³dzielnia Pracy
Dienstleistungs-Bauenossenschaft der Woiwodschaft


Explanation:
propozycja, to pracy rozumialbym jako wykonujaca prace-uslugi

krzysiek12
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: 1. "Diensleistungs-" zbędne i błędnie napisane. 2. "der Woiwodschaft" = firma należy/należała do czegoś, czego Niemiec nie musi znać (was ist denn diese Woiwodschaft? Bitte erklaeren!).
10 hrs

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wojewódzka Budowlana Spó³dzielnia Pracy
Baugenossenschaft


Explanation:
Myœlê, ¿e tyle wystarczy jako przedstawienie statusu organizacyjnego i zakresu dzia³ania (bran¿y). Pozosta³e wyrazy s¹ tylko ozdobnikami i nie maj¹ znaczenia dla czytelnika - pracodawcy niemieckojêzycznego.
Napisaæ w nawiasie po nazwie oryginalnej.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 27

1 day 7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wojewódzka Budowlana Spó³dzielnia Pracy
Woiwodschafts-Baugenossenschaft


Explanation:
Arbeit - mo¿na tu sobie podarowaæ. S³u¿y³o do odró¿nienia np. spó³dzielni rolniczych. A generalnie jest to nazwa w³asna -

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 118
Grading comment
dziêki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search