cholecystectomia powiklana

German translation: Cholezystektomie mit (nachfolgenden) Komplikationen

11:52 Oct 29, 2014
Polish to German translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Polish term or phrase: cholecystectomia powiklana
"Stan po cholecystectomii powikłanej" z karty informacyjnej z leczenia szpitalnego
Sebastian Kruszelnicki
German translation:Cholezystektomie mit (nachfolgenden) Komplikationen
Explanation:
Linki zostaną uzupełnione.
Selected response from:

Jacek Konopka
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Cholezystektomie mit (nachfolgenden) Komplikationen
Jacek Konopka
4komplizierte Cholezystektomie
Małgorzata Gardocka


Discussion entries: 6





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
komplizierte Cholezystektomie


Explanation:
Jw., według "Podręcznego Słownika Medycznego" z 2012 r. Małgorzaty Tafil-Klawe i Jacka Klawe.

Małgorzata Gardocka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38
Notes to answerer
Asker: Też skorzystałem z tego słownika i właśnie dlatego, że mam wątpliwości, zadałem pytanie na Proz. :-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jacek Konopka: Nie, nie w tym kontekście - powstaje dwuznaczność. Słowniki też sią mylą - wtedy można szukać porady u native speakerów.
4 days

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Cholezystektomie mit (nachfolgenden) Komplikationen


Explanation:
Linki zostaną uzupełnione.

Jacek Konopka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kapilek: :)
1 hr
  -> Danke:)

agree  Dorota Gorget
15 hrs
  -> Vielen Dank:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search