(przeciążenie mięśni) przykręgosłupowe (i szkieletowe)

German translation: Überlastung des Muskel-Skellet-Systems und Muskelverspannung im Bereich der Wirbelsäule

09:17 Feb 14, 2006
Polish to German translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Polish term or phrase: (przeciążenie mięśni) przykręgosłupowe (i szkieletowe)
Wymienione wyroby (ocieplacze ciala) moga miec zastosowanie w celach profilaktycznych i w rehabilitacji leczniczej w nastepujacych schorzeniach:
- choroby pochodzenia reumatycznego
- choroba niedokrwienna konczyn dolnych
- przeciążenie mięśni (przykręgosłupowe i szkieletowe)
...
Aleksandra Kwasnik
Germany
German translation:Überlastung des Muskel-Skellet-Systems und Muskelverspannung im Bereich der Wirbelsäule
Explanation:
:)
Selected response from:

kocur
Grading comment
Dziekuje za wszystkie opcje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Überlastung des Muskel-Skellet-Systems und Muskelverspannung im Bereich der Wirbelsäule
kocur
3Muskelüberanstrengung (Muskeln des Skeletts und der Wirbelsäule)
rjz


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(przeci¹¿enie miêœni) przykrêgos³upowe (i szkieletowe)
Überlastung des Muskel-Skellet-Systems und Muskelverspannung im Bereich der Wirbelsäule


Explanation:
:)

kocur
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dziekuje za wszystkie opcje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alicja Bloemer: bardzo dobre tlumaczenie
11 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(przeci±¿enie miê¶ni) przykrêgos³upowe (i szkieletowe)
Muskelüberanstrengung (Muskeln des Skeletts und der Wirbelsäule)


Explanation:
Uff!

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 52




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search